Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

tiltagene og vedvarndehovdeoine

Redigeret 2 september, 2009, 04:52 i Åben debat om smerter
Det hele startede for ca.5mdr siden hvor jeg en dag paa arbejdet fik en forfaerdelig hovdepine. det trykket i hoejre side af hoede. Et par dage efter begyndte jeg at vaere meget traet og det begyndte at sloere for mine oejne. jeg begynde at se dobbelt. for ca 2-3 uger siden begyndtemit ben at drille omnatten sku jeg op og give min soen sutten og da jeg stodud af senge kunne jeg ikk staa paa mit ben, saa jeg faldt sammen. det var lige som en gang gummi. jeg har vaeret hos laege, og utalig af gange hvor jeg har faaet smertestildene som ikk hjaelper, de har taget blodproevermen alt er som det sku vaere. den dag mit ben begyndte at drille havde min laege ikk tid saa jeg tog til natlaegen. hun undersoegte mig grundtigt og sendte mig paa sygehuset med henblik paa tumor. laegen paa sygehuset trykket mig lidt i hovdeog sendte mig hjem med besked om at intetvar galt. Jeg har tidhosen meurolog den 10sep.
jeg ville gerne hoere der en andre der har haft det saadan eller kender nogensom har haft det saadan, eller har en ide omhva det kunne skyldes..
Log in eller Registrér for at kommentere.