Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Infektionstal - er der to forskellige og hvor "sikre" er de?

Hej alle

Jeg har igennem ca. 3 år haft en brændende smerte i tungen og den hårde del af ganen. Jeg har været overbevist om at der har været en infektion i min krop. Jeg tog mig endelig sammen og gik til lægen (ja 3 år er lang tid, men det skal nu ikke præge dette indlæg) og fik bl.a målt mine infektionstal (tror nok det var noget med crp tal men læste herinde et eller andet der blev kaldt noget andet). Han sagde at de var helt normale og så kan der vel ikke være en bakterie eller virus infektion i min krop eller?

Venlig hilsen
W.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Crp og infektionstal betyder det samme. En normal crp ligger omkring 10. Men eftersom dit problem har stået på så længe, tror jeg bestemt det ville være en god idé, hvis du opsøgte lægen igen. Det kunne jo være noget alvorligt - 3 år er lang tid, og havde det været en infektion, havde du næppe været i tvivl.

    Held og lykke med det

    -Tanja.
  • Indstillinger
    Hej Windscorpion
    Jeg har haft en brændende tunge i 3 år og har skrevet herind tidligere læs det engang så kan du få en ide om hvad din læge evt skal undersøge da jeg har været hele møllen igennem flere gange.
    venlig hilsen
    thula1
Log in eller Registrér for at kommentere.