Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

irriteret-tyk-kur

Redigeret 3 september, 2009, 17:11 i Irriteret tyktarm
Hej allesammen.

Jeg er en pige på 21 år som i kølvandet af en galdestens-operation i okt. 2008 fik mave problemer, konstant diarre, oppustethed, mavesmerter, og kvalme....

Efter utallige klager til læger som intet kunne finde var der til sidst en der konstaterede at det måtte være irriteret tyktarm. Og det kunne der ikk gøres noget ved.
Er sikker på at mange af jer andre har fået samme besked.
Jeg har prøvet med HUSK..ingen virkning...Og duspathalin, med samme resultat.
Det har været næsten konstant ca 4-5 dage om ugen siden operationen. Kunne næsten ikk gennemføre en almindelig dagligdag, eller tage i byen eller ud at spise, af frygt for eksplotions-mave. For det både lugter og larmer...og det er virkelig pinligt.

Så skete der det at jeg fortalte en bekendt som har colitis om mit problem, hun fortalte om nogle tabletter som hun havde hørt kunne hjælpe. Jeg kontaktede derefter en der forhandlede dem som også lavede tarmskylninger.

Nu har jeg taget tabletterne(som kun indeholder urter) i en hel måned, og fået 2 gange skylning.

Og nu er det helt væk.
Har ikke haft diarre en eneste dag siden, det både ser og lugter normalt. Tænk sig at man kan have savnet det!!
Kan passe alt mit tøj igen....og behøver ikk spotte wc ét som det første når jeg er ude. Hurra... er i ikke mindre end ekstase over det her...

-man kan godt nok nå at blive et bittert menneske når man har haft diarre i 10 mdr.

Tabletterne hedder TRIPHALA. Og koster 410 kr for 4 mdrs forbrug. Og ved ikke hvad de gør, men noget i hvert fald.....

Kommentarer

  • Indstillinger
    Tillykke med dit fund - som har virket godt på dig.

    Hvad er der af indhold ? Kunne du skrive alle detailler tak.

    Se gode tips her : http://www.sundhedsrevolutionen.dk

    http://www.thorbjorg.dk

    Disse ildsjæle er sammen og afholder foredrag og seminarer rundt i landet. De ved hvad de taler om og er samtidig inspirerende.

    Kosten betyder extremt meget for et sundt tarmsystem. Læs mere selv eller start på Biblioteket og efterspørg : Umahro Cadogan eller Google. Gevinst.

    Dr. Marstrand er et godt alternativ, dersom dine piller svigter. Titan, Zink og Mangan i rette forhold. Fås med recept fra Glostrup Apotek.

    Dr. Marstrand lever godt og er sund og rørig trods 94 år. Jeg har personligt talt med ham om hans unikke forskning igennem en menneskealder.

    Han tager naturligvis sin egen medicin, som er under patentproces. Jeg tager dem og har det perfekt med min ulcerosa collitis, som muligvis var provokeret af for meget penicillin. Sygehuset gav ellers 3 x 2 pentasa som er farlige ved for store og langvarige indtag. Dem forlod jeg efter 3 mdr. i 2009.

    Velkommen til kontakt
    Jane von Rathsach
  • Indstillinger
    Hej.
    Kender godt det du omtaler. Har været på kernesund familie for at se om kosten kunne ændre tilstanden, men desværre ikke så meget som jeg håbede. Har også forsøgt mig med Kostplan fra min speciallæge, men kunne slet ikk holde det ud da mange af produkterne gjorde det værre.
    Det er jo ret individuelt hvad man reagerer på.

    Men det gør en forskel når jeg skærer gluten og tilsætningstoffer ud af kosten.
    Men det får man det jo bedre af uanset hvem man er og hvad man fejler. Derfor er jeg bare endnu mere lykkelig over at det ikke var noget kemi der skulle til at jeg fik det bedre.


    Her er indholdet.
    På engelsk godt nok...

    96% Herbs
    Chebulic myrobalan, indian gooseberry,
    beleric myrobalm, cabbage rose, starch og cornflour(glutenfree)
    Coating hydroxpropyl methyl, cellulose, lubricant, talcum, magnesium stearate.

    Må indrømme at jeg ikke endnu har undersøgt hvad det er for noget.
Log in eller Registrér for at kommentere.