Sart
Hej
Er ny her men ville lige spørge om der er nogle af jer der føler jer sartere overfor virus og bakterier end før I blev syge?
Jeg gør i hvert tilfælde.
Jeg er træt af at ligge her med snot til op over begge ører mens resten af familien har milde symptomer (ka' seføli' have H1N1 :-D)
Jeg har haft lungebetændelse tre gange efter mit forhøjede stofskifte blev konstateret.
Haft halsbetændelse mindst 5 gange om året ja og så er der alle de små virusser.
Min sygdom faldt sammen med at vi fik børn, så det hjælper selvfølgelig ikke, de slæber jo alskens med hjem fra børnehaven.
Børnene er nu dejlige!
Nu har jeg fået radiojod behandling og jeg håber sådan at min almen tilstand bliver bedret fremover( hader at være snottet).
Mvh
Katrine
Er ny her men ville lige spørge om der er nogle af jer der føler jer sartere overfor virus og bakterier end før I blev syge?
Jeg gør i hvert tilfælde.
Jeg er træt af at ligge her med snot til op over begge ører mens resten af familien har milde symptomer (ka' seføli' have H1N1 :-D)
Jeg har haft lungebetændelse tre gange efter mit forhøjede stofskifte blev konstateret.
Haft halsbetændelse mindst 5 gange om året ja og så er der alle de små virusser.
Min sygdom faldt sammen med at vi fik børn, så det hjælper selvfølgelig ikke, de slæber jo alskens med hjem fra børnehaven.
Børnene er nu dejlige!
Nu har jeg fået radiojod behandling og jeg håber sådan at min almen tilstand bliver bedret fremover( hader at være snottet).
Mvh
Katrine
Kommentarer
Jeg ligger også her med hoste, ondt i halsen, træt og øm i kroppen og en hovedpine der vil noget. Jeg har ligget her siden i torsdags, jeg ved at der er mange der er syge lige for øjeblikket. hvor lang tid har du ligget i sengen?
Men det er ikke det du spørger om. Jeg syntes ikke at forskellige virusser bider nemmere på mig, efter jeg fik konstateret lavt stofskifte.
får du nok at vitaminpiller?
god bedring
Hilsen Helle
Sidst jeg følte mig sløj viste det sig faktisk at jeg havde både D vitamin mangel og blod mangel, så det kunne være jeg skulle tjekke det.
Jeg føler mig bare lidt ved siden af mig selv efter jodbehandling.
Katrine
Før jeg fik konstateret lavt stofskifte, havde jeg mindst en gang årligt pandehule-bihule eller -kæbehulebetændelse.
Men de sidste 2 år har jeg ikke været syg, bortset fra perioden med ny Eltroxin.
Så nej, jeg er ikke blevet mere syg snarere tværdigmod.
Hilsen Inge
Jeg har haft det præsis ligesom dig, alt bed på mig bare jeg så en der pudsede næse.
Men da havde jeg sikkert også haft uden at vide det lavt stofskifte i flere år, for efter jeg nu er velbehandlet med eltroxin, har jeg fået det bedre og bedre med mit emunforsvar. Nu kan jeg cykle uden hue ligesom andre mennensker uden straks at få ørepine, og når jeg blev snottet, blev jeg rigtig snottet, det stod ud af mig. Nu kan jeg nøjes med at pudse lidt næse i ny og næ, og efter et par dage er det overstået.
Men jeg tror det er almindelig kendt blandt læger at dårlig stofskfte giver dårlig emunforsvar.
KH Annika