Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kan diabetis skyldes nedsat sædafgang!

Redigeret 5 januar, 2011, 14:28 i Åben debat om diabetes
Hej.
min kæreste har diabetis type1, og vi vil smadder gerne have et barn, men vi har prøvet over 1år nu, og der er ikke sket noget, men han har heller ingen sædafgang ved samleje, og rejsingen falder bare sådan lige pludselig. kan det skyldes hans sukkersyge ?

C

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej med jer, Jeg har haft sukkersyge siden jeg var 8. år i dag er jeg 46.

    Jeg fik 2 døter i 83 og den anden i 86, efter hård arbejde fik jeg en smerteful udlysning, og mistede lysten til sex et på år, Da den kom tilbage fandt jeg ud af at der ikke kom noget ud, men udlysning fik jeg, Lægen fortalte mig at jeg havde bagudgåen sæd afgang.
    Vi ønskede et barn mere, men jeg kunne ikke levere en prøve, og efter sæd afgang, prøvede jeg at tisse i glas, men ogse uden held, de var meget drukned eller døde.
    Vi blev enige om at få en henvisning til en fasinitetsklinik, hvor vi forsøgte med doner sæd. Nu har vi fået vore søn, og jeg tager ham som min, det er her han er vokset op, her er daglig. han er bare vore alles dreng. og jeg en stoldt FARMAN.
  • Indstillinger
    Hej det står ikke beskrevet under diabetes men det kunne da være en mulighed når i begge har denne problem. og ved at få et doner sæd undgår dette barn måske at få samme sygdom . det er måske lidt barsk . for jeg ved i ønsker at få jeres egne børn . men som manden der skrev siger så elsker han sin søn som sit eget. men spørg en læge om de kan give jer bedere besked. held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.