Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

disprolaps/slidgigt i nakken

Redigeret 15 maj, 2011, 07:34 i Diskusprolaps
Hej alle der ude, jeg er helt ny herinde, men syntes det er meget interresant at læse jeres indlæg. ;en jeg har et problem, Jeg skal opereres d.7/9 for diskusprolaps og slidgigt i nakken. Jeg er meget nervøs, men smerterne er ikke til at holde ud ,så jeg tager operationen.
Hvor længe kan man forvente at være sygemeldt bagefter, i skrivelsen fra hospitalet giver de en sygemelding på 14dage, kan man virkelig komme sig så hurtigt?
Giv meg gerne nogle erfaringer,Mange hilsner fra alice1959

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej,
    jeg har selv været igennem denne operation for 2½ år siden.
    Og det gik rigtig godt. mht arbejde, kommer det an på hvor du arbejder henne. Da jeg har været i en produktion tog det lige en 10-12 ugers forløb, hvor jeg så startede op med 4 timer om dagen i 14 dage.
    Derefter var det ok, men man skal altid passe på, siden jeg ikke har været for god til at passe på min krop hele mit liv, bøvler jeg nu med det. Det næste led i nakken er nu slidt, har lige fået bekræftet slidtage i de 3 nederste led i lenden og min hånd er fyldt med knuder og andet, som åbenbart ikke kan opereres. Så vejen til et nemmere job er igang, men ikke så nemt. Så pass godt på dig selv...
Log in eller Registrér for at kommentere.