Hjem Mænd Mænds sygdomme

Tekstikel Slyng.. Jeg er nervøs. Hjælp.

Redigeret 27 august, 2009, 12:29 i Mænds sygdomme
Goddag allesammen.

Jeg er en dreng på snart 18 år nu. Og jeg har haft mange trælse hændelser med mine tekstikler. Og derfor beder jeg nu om lidt støtte/hjælp fra dette sted.
Første gang jeg stødte på tekstikel slyng, var i 7 klasse.
Næste gang var i 8 klasse, og der blev jeg så opereret for det. Syet i begge sider simpelthen. (Pungen)
Men så her sidste år, stødte jeg på noget utroligt ubehageligt, der virkelig røstede min verden. Jeg hyggede med min kæreste. Og pludselig fik jeg samme følelse som jeg fik gangene inden jeg fik tekstikel slyng. Og så tænkte jeg jo for helvede. Hvordan kan det ske når jeg er opereret? Men det viste sig at være betændelse i min bitekstikel, og på en eller anden måde var min venstre tekstikel slynget. Og her kommer mit store spørgsmål.

Hvordan ku det være at dette skete, efter min operation ?
Hvordan kan der kommer betændelse i min bitekstikel. (Nej har ikke nogle kønssygdomme siden jeg er blevet tjekket)
Og nu her efter 1 år, er jeg begyndt at få smerter dernede igen. Jeg har været til undersøgelse og skal snart til en scanning. Men ved i hvad der muligvis kan være problemet? Smerterne kommer kun nogle gange. Og det føles som "begyndelsen" altså lige inden jeg fik tekstikel slyng. Men det går altid væk. Men det er stadig en utrolig ubehagelig følelse at have. Jeg er så ked af det over dette her, og det skader virkelig mit privat liv samt sexual liv.

Jeg håber virkelig på svar, for jeg er meget ked over dette problem.
Log in eller Registrér for at kommentere.