Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forhudsbetændelse

Redigeret 1 december, 2009, 16:28 i Åben debat for mænd
Nu har min søn på 7 for fjerde gang fået forhudsbetændelse. Det er meget smertefuldt for ham - og et par gange er der kommet grønt betændelses "snot" ud fra under forhuden.

Han blev opereret for forhundforsnævring for ca. 3 år siden og har stadig sin forhud som kan dække hele penishovedet.

Vi kan ikke finde ud af om det er fordi han ikke vasker sig godt nok eller om det er fordi han ikke skyller sæben af når han er i bad eller måske en helt tredie årsag.

Er der nogen der har gode råd til, hvad vi kan gøre ud over at holde øje med hans hygiejne? Når det er galt smører vi to gange dagligt med Fucidin - som vi har fået af lægen.

JVP

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har lidt samme problem, mine sår væsker også. Vagtlægen sagde det var normalt og jeg har fået samme creme. Men vagtlægen har jo heller ikke forstand på hvordan det burde se ud dernede efter sådan en operation. Jeg er ret træt af der ikke er nogen læger man umiddelbart kan henvende sig til
  • Indstillinger
    Hvis du bor naer Koebenhavn kan du cykle ud paa Bispebjerg Hospital. Klinikken hedder Venereaklinikken, de tester dig for alt mellem himmel og jord (hvis det er det du vil have..) og er eksperter inden for feltet. Og det er gratis!
Log in eller Registrér for at kommentere.