Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sexchikane

Min nabo taler om sex til mig og det generer mig. Han har fået det indtryk at jeg er til sm sex og tror jeg får pisk? Grundet at når jeg har besøg af min ven har vi dyrket sex for åbent vindue...og han kan godt li at smække mig med hånden ...når han blir ophidset...men pisk får jeg altså ikke.

Nu kommer denne her nabo anstigende dvs jeg møder ham på trappeopgangen eller lige uden for min dør ..hvor han står og spør til mit job osv og han fortæller at han ikke er til sm osv.

Det er nok min fejl fordi jeg har ladet ham blive i troen fordi jeg først syntes det var sjovt da han sagde "i lørdags lød det som om nogen fik pisk osv"
der kom jeg bare til at grine osv.

Men det er ikke sjovt og nu synes jeg han er en irriterende idiot og hvad pokker bilder han sig egentlig ind.

Jeg har boet her under et år og bor sammen med min søn...der så jo ikke var/er hjemme når vennen har været her.

Er der nogen råd til hvordan jeg håndtere denne "åbenhjertelige nabo" og hans sexeulle omklamring og fikse ide?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du skal se at få lukket munden på ham, og helst med det samme. Ellers fortsætter han sikkert med mere og mere nærgående og grænseoverskridende bemærkninger.
    Han tror jo sikkert, at dit åbne vindue betyder, at du netop gerne vil have, at andre skal følge med i dit sexliv. Og da det åbenbart ikke er din hensigt, bør du nok lukke vinduet fremover ;0)!

    Hvis jeg var dig, ville jeg sige til ham, at du rigtignok kan mærke, at han har fået sig én på opleveren i forbindelse med du havde din ven på besøg, men at du gerne vil være fri for hans kommentarer, hvis I skal bevare et godt naboskab.
    Det burde være tilstrækkeligt, og dog ikke så groft, at I ikke kan genetablere en rimelig nabokontakt fremover.

    Held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.