Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nabo sexchikane

Redigeret 6 september, 2009, 09:14 i Samliv
Min nabo taler om sex til mig og det generer mig. Han har fået det indtryk at jeg er til sm sex og tror jeg får pisk? Grundet at når jeg har besøg af min ven har vi dyrket sex for åbent vindue...og han kan godt li at smække mig med hånden ...når han blir ophidset...men pisk får jeg altså ikke.

Nu kommer denne her nabo anstigende dvs jeg møder ham på trappeopgangen eller lige uden for min dør ..hvor han står og spør til mit job osv og han fortæller at han ikke er til sm osv.

Det er nok min fejl fordi jeg har ladet ham blive i troen fordi jeg først syntes det var sjovt da han sagde "i lørdags lød det som om nogen fik pisk osv"
der kom jeg bare til at grine osv.

Men det er ikke sjovt og nu synes jeg han er en irriterende idiot og hvad pokker bilder han sig egentlig ind.

Jeg har boet her under et år og bor sammen med min søn...der så jo ikke var/er hjemme når vennen har været her.

Er der nogen råd til hvordan jeg håndtere denne "åbenhjertelige nabo" og hans sexeulle omklamring og fikse ide?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Har du prøvet at fortælle ham, at du ikke gider snakke sex med ham???
  • Indstillinger
    Lige for at slå fast: SM er en sexuel variation som dem der dyrker det, gør med stor fornøjelse og glæde, så det er der ikke noget galt i, og man behøver ikke forklare om man er til den slags eller ej. Man er ikke et sygt eller underligt menneske, hvis man tænder på den slags; der er flere, der tænder på det end man tror, og jeg vil et eller andet sted tro, at din nabo er dybt misundelig på dig og tror, at du får noget som han i alle højeste grad godt kunne tænke sig.

    Jeg mener i øvrigt at sex er en privat ting, så når man bor så tæt, som du gør, så bør man nok lukke vinduerne, når man udfolder sig. Dels kommer det ikke andre ved, dels kan det faktisk være dybt generende at være ufrilligt vidne til – også lydene.

    Jeg fornemmer ud fra, hvad jeg har læst i andre indlæg fra dig, at du er en dejlig frigjort kvinde, så mit forslag til dig, næste gang naboen begynder på sine udgydelser er da, at du fortæller ham, at du er lidt træt af disse slibrige kommentarer, og du derfor gerne helt konkret vil vide, hvad han vil have svar på, så vil du da forsøge at besvare efter bedste evne, men om du er til pisk, hænge i en krog fra loftet eller andre avancementer er ganske enkelt ikke noget, der vedkommer ham, og du vil gerne have dig frabedt, at han henvender sig til dig med den slags utidig snagen.
  • Indstillinger
    Måske er det simpelthen din nabos måde at fortælle dig, at han føler sig generet af lydene? Når man bor i lejlighed, så må man også tage hensyn til andre, og når du faktisk skriver at I dyrker sex for åbne vinduer, så kan du jo faktisk selv gøre en del for at undgå denne sex-snak med din nabo...netop lukke dine vinduer.
    Næste gang din nabo konfronterer dig, så spørg ham, om det er fordi lydene generer ham, for I så fald vil du prøve at tone det ned, men derudover har du intet du ønsker at dele med ham.
    Mvh en der selv var ufrivillig "tilhører" til sex-scapader for åbne vinduer i flere år.
Log in eller Registrér for at kommentere.