Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

en stor tak..

Redigeret 21 august, 2009, 10:59 i Vulvodyni
hej jeg har skrevet her inde om mit problem.. en kvinde skrev til mig at jeg skulle prøve at stoppe med mine p piller... under sammenlege revnede jeg og det sveg og jeg havde store smerter efter sex.. jeg har ikke fået p piller i 13 uger nu.. i går havde jeg sex med min kæreste hele to gange uden smerter og rifter... jeg græder næsten indvendigt fordi jeg altid har bidt smerten i mig.. jeg mistede fuldstændig lysten til sex... så piger, hvis i har de samme stmptomer som jeg havde så tag en snak med jeres læge om et pessar.. alle prudukter mod graviditet med homoner i skal i holde jer fra da det altså laver om på miljøet i jeres underliv... tro mig når jeg siger at jeg er lykkelig nu... et kæmpe tak til denne vidunderlige kvinde som hjalp mig... ikke engang min egen læge vidste at p piller kunne gøre sådan.... good luck kvinder

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Futine
    Jeg ved ikke om det eventuelt kunne være mig der har givet dig det svar, da jeg i et indlæg, har kommet med dettet råd, men jeg kan ikke lige se dit navn i lige det indlæg. Men ellers ja det er rigtig at p-piller kan lave ret meget ravage, og jeg har nu i flere måneder ikke brugt p-piller og har ikke haft de problemer mere, det kan nogle enkelte gange komme lidt i forbindelse med menstruation, men det kan vist være helt normalt, så bruger jeg det der hedder ecovag, eller også går det over ligeså hurtig det er kommet, men det er vand i forhold til hvordan jeg ellers har gået og haft det, da jeg brugte p-piller.

    Godt du har fundet en løsning på problemet :-)

    Venlig Hilsen
    Sorensen
  • Indstillinger
    hej.. jeg havde det ikke kun efter mens, jeg havde det hele tiden jeg kunne faktisk slet ikke blive våd hvad sex angår.. men nu er der ingen problemer.. ja hvad gør man ikke for ikke at blive gravid.. helt ærligt...
Log in eller Registrér for at kommentere.