Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Anal Sex, føles ikke godt?

Redigeret 5 september, 2010, 05:00 i Homoseksualitet
Hej.

Mig og min kæreste har tit sex når vi er sammen, vi har i alt haft sex godt og vel 5 gange, analt, og alle gange har det gjort en smule ondt på mig, vi har ikke brugt glidecreme, men kondom, er det derfor?
Og, hver gang når vi har haft har det også følt som om jeg skal skide rigtig meget, og det er ikke særlig behageligt for jeg er ret bange for at jeg ikke vil kunne have et ordenligt sex liv af den grund!
Kan glidecreme gøre så stor en forskel? Har i nogle gode tips til begyndere, stillinger mm. Jeg tænder ikke på at være den aktive part i sex, men selvom det ikke er rigtig behageligt når jeg har sex med min kæreste er jeg stadig tændt og liderlig, og kan dog nogle gange mærke en del dejlige "ryk".
Har vi bare får lidt erfaring og skal blive ved, eller hvad tror i?

Jeg er desperat efter hjælp!


Lidt ekstra info om mig:(Hvis det er til nogens hjælp, så vi ingen tvivl skaber)
Jeg er dog kun 16 år, og jeg homoseksuel, i hvert fald nu, men derfor er jeg stadig ikke fast besluttet på min seksuelitet og fastholder ikke mig selv som homoseksuel før jeg om nogle år, lige pt. tænder jeg slet ikke på piger, tanken giver mig en slags kvalme og ubekvemthed.

Undskyld for dobbeltindlæg, men som sagt, er jeg lidt desperat!
Til andet emne: viewtopic.php?f=116&t=21241
Ville være sikker på den havnede i øjnene på dem hvor jeg kan få hjælp.
Tak

Kommentarer

  • Man skal altid bruge glidecreme ved analsex. Hvis der bruges kondom under samlejet skal det være vandbaseret glidecreme..
  • Det er altid svært med seksualitet osv. Mange har været i tvivl går jeg ud fra, bare synd det er så tabubelagt.. Analsex kan godt føles ret så ubehageligt, især hvis man spænder for meget.. Så du skal hvertfald huske at slappe af, og ellers prøve at nyde det.. Du er jo en ung fyr og alt i starten er jo nyt og ret mærkeligt.. Men jo, huske glidecreme, det gør altså underværker når vi snakker analsex, for ellers kan det gøre rigigt ondt og man kan også være uheldig at "komme til skade"

    Well, som sagt har du stadig mange år at finde ud af en masse om dig selv, stol på dig selv! :)
  • Regel nr. 1 - brug altid glidecreme! Jeg har prøvet med spyt et par gange, og det fungerer også, men ikke nær så godt.
    Da jeg selv begyndte at eksperimentere med analsex (jeg er pige), gjorde det også ondt og jeg følte jeg skulle på toilettet hele tiden.
    Jeg vil anbefale dig at du først og fremmest har været på lokum nogle timer inden sex, for hvis du har følelsen af at skulle skide i forvejen, bliver det meget værre ved analsex, og det får dig til at spænde og føle ubehag.
    Derudover så er ske en god begynderstillinger. I ske er din anus nem at komme til, og når du bøjer benene og trækker dem op mod din mave, så spredes ballerne også let.
    Få din partner til forsigtigt at trænge op i dig, men sig til ham at han skal stoppe når pikhovedet er inde. Når det er inde, så lig stille i 30-60 sekunder og slap af, og væn dig til følelsen. Din ringmuskel vil så slappe af, og din partner kan derefter trænge lidt længere op i dig. I kan evt gøre sådan at han trænger op i dig i flere etaper med fx 30 sekunders pauser for ca. hver 3-4 cm af hans pik.
    En anden god stilling er hvor du ligger fladt på maven, og han ligger ovenpå dig - det giver dig god mulighed for at slappe af i hele kroppen.
  • Jeg vil give de andre ret.
    Og det er da ubehageligt og surt at man ikke kan nyde det sex man vil have.

    Jeg syntes og tro at det ville hjælpe at prøve sig frem og som en anden skrev, at prøve at få ringmusklen til at slappe af.

    At gå på toilettet er vel også i sig selv en god idé hvis du er bekymret i den retning. Og ja pas på dig selv. Nydelse er kun rart når man ikke presser sig selv for meget. Hvis (angsten) bliver ved, og du er bange for at skulle på toilet.
    Så kunne du jo evt. Være en idé med at prøve det i badet, Da der er renligt og vand virker beroliget.
    Ellers tro jeg at du/i kunne eksperimentere med hvordan og hvornår det gør ondt.
    Og spørger en sex-butik tilråds. Kunne være de havde en masse aberater, bøger osv. Som kunne hjælpe jer, jeres samleje og dig selv.

    Jeg vil gerne give dig et lille råd/link.
    På dr.dk./pirat. Er der gamle klip fra noget der hedder: Oplysninger om bøsser og lesbiske i samfundet.

    Jeg selv syntes at det var meget spændene og sjovt. Jeg er heteroseksuel men trods det vil jeg da endelig gerne ligge min seksualitet på hylden og give råd og erfaringer videre. Ikke mine egne erfaringer men det jeg har fået forhørt igennem et dejligt venskab med mange homoseksuel. :)
Log in eller Registrér for at kommentere.