Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Anal Sex, føles ikke godt?

Redigeret 24 august, 2009, 19:17 i Mandlige sexproblemer
Hej.

Mig og min kæreste har tit sex når vi er sammen, vi har i alt haft sex godt og vel 5 gange, analt, og alle gange har det gjort en smule ondt på mig, vi har ikke brugt glidecreme, men kondom, er det derfor?
Og, hver gang når vi har haft har det også følt som om jeg skal skide rigtig meget, og det er ikke særlig behageligt for jeg er ret bange for at jeg ikke vil kunne have et ordenligt sex liv af den grund!
Kan glidecreme gøre så stor en forskel? Har i nogle gode tips til begyndere, stillinger mm. Jeg tænder ikke på at være den aktive part i sex, men selvom det ikke er rigtig behageligt når jeg har sex med min kæreste er jeg stadig tændt og liderlig, og kan dog nogle gange mærke en del dejlige "ryk".
Har vi bare får lidt erfaring og skal blive ved, eller hvad tror i?

Jeg er desperat efter hjælp!


Lidt ekstra info om mig:(Hvis det er til nogens hjælp, så vi ingen tvivl skaber)
Jeg er dog kun 16 år, og jeg homoseksuel, i hvert fald nu, men derfor er jeg stadig ikke fast besluttet på min seksuelitet og fastholder ikke mig selv som homoseksuel før jeg om nogle år, lige pt. tænder jeg slet ikke på piger, tanken giver mig en slags kvalme og ubekvemthed.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du skal ubetinget bruge glidecreme !

    Analsex kræver lidt træning, for at man kan slappe helt af.
    Sørg for, at din partner får dig til at slappe af og åbne op ved at smøre dig ind i glidecreme og bruge en finger.
Log in eller Registrér for at kommentere.