Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ang nervesmerter

Redigeret 15 august, 2009, 12:26 i Kroniske smerter
Jeg er en 50 årig kvinde blev opr den 2 dec 2007 fik udført en opr hvor man får en stivgørelse i højre side ved lænden og skruer holder denne oppe i krydsbenet. inden denne opr havde den første ryglæge nægtet opr idet jeg med stor sandsynlighed ville blive lam . jegringede til min læge og hanville ringe til en meget dygtig ryg kirug . vi kom til 3 samtaler hvor han godt turde opr mig men som ved alle slags opr ku det selvfølgelig få andre konsekventer så langt så godt . jeg blev så opr de første 2 dage var jeg lam og hulkede mig i søvne men kom dog op og gå. nætterne var ulidelige og jeg fik oxonorm hver 3 time og var indlagt i 11 dage idet jeg nægtede at ta hjem før de fandt ud af hvordan e skulle smertefri mig. jeg kom hjem og fik ringet til min egen læge han udtrykket foragelse over jeg ik havde fået oxycontin 20ml som er efektive , jeg begyndte så småt at få psyken igen . I august 2008 begyndte jeg at få ulidelige smerter igen følte mine ben og fødder ik ville lystre mig og havde myre i benet jeg kontaktede min lægeog han gjorde klart at han ik ville gi mig mere morfin jeg græd og sagde hvad der så skulle gøres han udsteder lyrica dem ku jeg ik tåle jeg fik en tid hosrygkirugen og han var sur og gjorde klart at han ville anbefale garbentin og oxycontin og hvis ik lægen ville ku jeg få nogen hos ham. jg er så færdig med oxycontin og har det nogenlunde men får den psykiske nedture pg at jeg føler at lægerne er ret uenige om hvordan de skal takle os jeg har sendt klage ind til patientklagenævnet idet jeg gør det for andre der kommer i lign situationer.
Log in eller Registrér for at kommentere.