Forkølelsessår - Herpes
Hej (:
Jeg har i mange år døjet med forkølelsessår omkring munden. Synes ikke, at nogle af de mange profukter, der kommer frem virke´r! Så derfor har jeg nu investeret i Cold Sore maskinen, der skulle via. infrarød behandle det.
- Er der nogle der har noget erfaring med denne maskine? eller bare ved noget?
Knus Pernille
Jeg har i mange år døjet med forkølelsessår omkring munden. Synes ikke, at nogle af de mange profukter, der kommer frem virke´r! Så derfor har jeg nu investeret i Cold Sore maskinen, der skulle via. infrarød behandle det.
- Er der nogle der har noget erfaring med denne maskine? eller bare ved noget?
Knus Pernille
Kommentarer
jeg har i perioder også lidt meget af forkølelsessår, og da de almindelige produkter heller ikke virker på mig overhovedet, søgte jeg hjælp på nettet og gik den alternative vej.
Kan ikke huske hvilke side, jeg fandt tipsene på, men de har i hvert fald virket for mig
Når du mærker et forkølelsessår på vej, undgå da følgende madvarer:
- alle former for nødder
- alle former for sukker (også tørret frugt og rosiner)
- byg, hvede og havre
- mælkeprodukter
Spis især:
- gule og grønne frugter
- masser af hvidløg (gerne 3-4 fed dagligt)
- hyldebær (fx. som saft (uden sukker), suppe eller lign)
Drik the -
theen kan også bruges til at smøre på huden på det angrebne område:
- citronmelisse-the
- bukkeblade-the
- lakridsrodsthe (jeg kan anbefale Detox fra Yogi Tea)
Det er måske svært at huske alle rådene og følge dem, men jeg har fokuseret på forskellige af dem i perioder, og er efterhånden kommet frem til , at jeg reagerer meget kraftigt på mælk, kornprodukterne og sukker. Kan ligefrem mærke det boble under huden, hvis jeg indtager det, når jeg har herpes på vej.
Måske er det andre ting, der vil virke for dig - held og lykke med det
Bedste hilsner Henriette
Hvor er det dejligt at du gider hjælpe (:
Det lyder som om, dit råd er værd at følge! Jeg vil i hvert fald prøve.
tusinde tak for det!
Knus pernille
Læs her: http://www.natur-drogeriet.dk/frame.cfm ... =12&menu=1
Produktet virker tilsyneladende også på fodvorter. Det har jeg prøvet ved 2 af mine børn og vorterne er næsten forsvundet nu efter 3 behandlinger og ca. 1 måneds tid(har glemt det nogen gange). Men det er kun en erfaring vi har.