Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Seksuelt misbrug.

Redigeret 11 august, 2009, 20:02 i Incest og seksuelt misbrug
Heysa allesammen.

Jeg er en kvinde på 20, der har oplevet incest og seksuelt misbrug i gennem 8 år af sit liv.
Nu er det kollideret med at jeg har en kæreste, der er forstående dog, men jeg kan ikke blive ved.
Jeg kan ikke blive ved med mine sidespring.
Jeg prøver virkelig på at stoppe dem, men det er som om min krop vil misbruges igen og igen.
Og da der ikke ligefrem bobler med forums om den slags benyttede jeg chancen for at komme herind.
Jeg føler mig virkelig beskidt og bange.
Nogle der har nogle gode forslag til mulig selvhjælp??

Knus Valdera88

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej...

    Jeg kender god til din situation. Har selv haft en periode i mit liv hvor jeg var sammen med fyre til højre og venstre. Gjorde alt hvad de bad om - og tænke slet ikke på mig selv - lagde bare krop til. Efterfølgende har jeg virkelig følt mig beskidt og brugt.

    Uanset hvad - så mener jeg at man, for at komme videre, skal have bearbejdet det der er sket i forb. med incesten. Hvad har det gjort ved een - og hvordan kan man leve videre mens det stadig er en del af ens liv, men uden at det skaber større problemer. Det mener jeg at man gør bedst vha. samtaler - eks. en psykolog.

    Mit forslag er at du får talt med din læge og kommer igang med en bearbejdning af din fortid - så kommer du måske også dine sidespring kvit!

    Kærligt Ronja
  • Indstillinger
    Heysa Ronja.

    Jeg har prøvet min læge før, men hun har ikke tid til mig.
    Og jeg har prøvet at henvende mig til eksempelvis IncestCenter Fyn.
    Mend er er jo kanon lang ventetid, så jeg er ved at gå ud af mit gode skind.
    Håber altså der findes nogle af jer derude som kan hjælpe lidt.
    Bare en smule, det ville være dejligt.
    Forleden skete det igen, et sidespring altså og jeg er bare ked af det over det.

    Knus Valdera
Log in eller Registrér for at kommentere.