Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

smerter i højre side af underlivet og pletblødninger

Redigeret 6 juli, 2010, 04:52 i Åben debat for kvinder
hej jeg er en ung pige på 20.. 7 dage efter min mens stoppede begyndte jeg at plet bløde og have volsomme smerter i højre side af underlivet efter et døgn kontaktede jeg vagtlægen som over telefonen mente at han kunne sige det var helt normalt .hmm jeg har aldrig pletblødt før min mens har de sidste år været reglmæsig og meget kraftig, jeg har aldrig taget p-piller eller lign. og er efter nu snart 3 dage ved at være ret så nervøs over hvad der dog kan være galt for normalt er der ikke nogen der skal bilde mig ind det er, jeg har de sidste to netter måtte tage morfin piller for at kunne sove for smerter men føler mig ikke tryg ved at tage piller der slår mig ud på den måde . håber der er nogen der evt har prøvet det samme der kunne fortælle hvad det evt kunne være bare så jeg kan blive lidt mere rolig mens tiden til jeg igen kan kontakte egenlæge går

den urolige

Kommentarer

• Jeg synes helt klart at du skal tage til din læge, og få foretaget en gynækologisk undersøgelse. For at være sikker på, at alt er som det skal være. For man skal ik finde sig i noget, hvis det kan ordnes, og det er heller ik normalt at have så mange smerter. Så tag til lægen!

Mvh. Thechef23
  • tak for svaret, men min læge var dog ikke til meget hjælp og selv efter to g undersøgelser så alt stadig normail ud, blev dog sendt på sygehuset selvom lægen ikke kunne forstå hvad jeg ville der ude når der intet var i vejen med mig hvor en scanning gav resultat . så efter en oprationer og æggestokke mindre har jeg lært aldrig at stole på en læge igen
  • Hejsa

jeg har nu haft min mens siden den 16 juni hvor der var kraftig blødning i ca 15 dage og nu kommer og går det som det selv har lsy, stadig må jeg dog have et bind på hele tiden. jeg har skrevet et indlæg herinde idag, hvis du vil læse det og fortælle mig om de muligvis er det samme du har oplavet. er temmelig nervøs for hvad der er galt med mig. skal til gyn i morgen gudskelov
Log in eller Registrér for at kommentere.