Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

sår i hovedebunden

Redigeret 27 december, 2010, 13:25 i Åben debat om hud og hår
efter at have siddet lidt og læst på denne side, hvor jeg lige er blevet oprettet kom jeg til at tænke lidt over at jeg har haft nogle knopper i hovedebunden som nu er blevet til sår da jeg har kløt i dem... nogle der har prøvet det samme eller ligende ???

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Mille!
    Jeg har selv haft små sår i hovedbunden pga. eksem. Har prøvet meget forskelligt, men det som har hjulpet mig er et kurbad som hedder Reumysoren. Det smørres på og virke i hovedbunden 5-10min.

    Reumysoren fås hos firmaet Alkymea:
    http://www.alkymea.com/da/terapeutisk-p ... soren.html

    Held og lykke
    Bjarne
  • Indstillinger
    Jeg har det samme problem lige nu, små kopper i hovedbunden der gør helt vildt ondt at kradse hul på. De begynder også at bløde efter, og bliver meget ømme. Jeg tænkte først at det var lus, da det nogle gange klør også. Men det er det måske ikke? Vil meget gerne vide mere om det her, så jeg kan komme af med det!
  • Indstillinger
    Tak for anbefalingen af reumysoren. Tog chancen og prøvede det mod psoriasis i hovedbunden, og det har virkelig hjulpet.

    Har prøvet en del af de andre alkymea produkter nu. De er jo vildt lækre, og passer godt til min pengepung.
  • Indstillinger
    har samme problem og er lige ved at blive sindsyg af det ville være dejligt hvis der skulle være en eller anden med nogle gode råd til hvad man kan/skal gøre ved det.

    på forhånd tak.
Log in eller Registrér for at kommentere.