fryser efter motion plus blir kold i hoved
hey alle..
jeg har lige for nydeligt fået afvide jeg har angst, er gået i behandling hos en kognitiv psykolog og det har hjulpet på selve angsten, men mærker stadig en del ubehag i kroppen, nu er jeg begyndte at tænke det måske kunne skyldes mit stofskifte, da mange af symptomer passer ondt i højre øje, indre uro, fryser efter motion, føleses helt kold de steder jeg sveder som i hoved og på kroppen, kan det skyldes stofskifte problemer, håber der er nogle der kan svare..
på forhånd tak
willy
jeg har lige for nydeligt fået afvide jeg har angst, er gået i behandling hos en kognitiv psykolog og det har hjulpet på selve angsten, men mærker stadig en del ubehag i kroppen, nu er jeg begyndte at tænke det måske kunne skyldes mit stofskifte, da mange af symptomer passer ondt i højre øje, indre uro, fryser efter motion, føleses helt kold de steder jeg sveder som i hoved og på kroppen, kan det skyldes stofskifte problemer, håber der er nogle der kan svare..
på forhånd tak
willy
Kommentarer
Nogle symptomer kan måske passe på noget med stofskiftet,men den eneste måde at få det konstanteret det på, er at gå til læge og få taget blodprøver.
Så får du at vide , om det er for højt eller for lavt, eller om det er noget helt andet.
Humle
har bare tit hørt at lægerne er ret skuffende på det punkt med stofskifte.. at de ikke tester det ordenligt.. men ja jeg skal have en tid til lægen i næste uge, for det er dumt at gå rundt og tro det er angst hvis det er mit stofskifte i stedet..