Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Har angst, er begyndt at fryse når jeg har dyrket motion???

Redigeret 3 september, 2012, 05:28 i Angst
Hey..

Jeg lider af angst, men her på det sidste er jeg begyndt at fryse ret meget efter motion og derefter snorre det i mine ben og arme og så sveder jeg?? er der nogle der kender til det, tænker på om det kan være mit stofskifte??

Mvh

Willy

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa.
    Jeg lider også af angst, og synes jeg kan genkende de symptomer du omtaler.
    Det kan godt være angsten der er årsagen, men jeg ville få tjekket mit stofskifte hvis jeg var dig.
    Selv har jeg lige fået taget blodprøver i dag, for at se om der er noget galt med mit stofskifte.
  • Indstillinger
    Hej annette..

    sjovt du skriver det, fik lige taget en blodprøve i går ang mit stofskifte...
    har nemlig fået nogle lykkepiller, men vil sgu ikke tage dem før alt er tjekket, synes det er utroligt af lægerne er så hurtige til at udskrive den slags, har hørt om rigtig mange som har fået afvide de lider af angst/depression el lign. og så han man først år efter fundet ud af at det var deres stofskifte der driller... simpelthen for dårligt.. godt med internettet så man selv kan læse sig frem til forskellige årsager.. men husk at mange læger acceptere at ens stofskifte er lidt for højt el lavt, hvilket er forkert da mennesker er forskellige og kroppen derfor bliver påvirket forskellig, derfor er det vigtig af få alle ens stofskifte tal af lægen, og så kan man efterfølgende skr dem i forum som dette her, og få en endnu bedre vudering...
  • Indstillinger
    Andgående angst og stofskifte...

    Jeg lider også af angst og har gjordt det siden jeg var 21 år.nu er jeg 53 år..

    jeg får alprox men nu vil min læge trappe mig ud af det ,hvad jeg er meget meget ked af .. Jeg har et helt normal liv 3drenge. nu børnrbørn.. har været trappet ud af det,men det hjalp ikke mig.. Jeg har i 26 år fået medicin 1mg 3 g d. har aldrig haft brug for højre dosis.. ( Vil lige sige at jeg aldrig havde fået mine dejlige drenge hvis jeg ikke havde fået medicin) Jeg fik en betændelsestilstand i min skjoldsbruskkirtel efter mit første barn født i 84.. var ved lægen da den hævede meget.. Det kunne han ikke gør noget ved ,men tog en blodprøve der viste som han sagde at var letterer forhøjet,så jeg gik hjem men jeg havde alle sympt på højt stof.sk.så op til ham igen.Jeg spurgte ham om hvad symp,t. var på høj stof,sk?? SÅ sagde han til mig,nu er det vel ikke sådan at du får symp,p når jeg næver dem;det kunne jeg ikke bruge til noget,så jeg sagde tak for din hjælp og GIK.. Så føler man sig dum,men i virkelighede var det jo ham der var DUM. Boede et andet sted dengang.. Da jeg ventede nr 2 barn 1991 fik jeg det virkelig dårlig det kørte helt vildt i kroppen havde det ene angstandfald efter det andet hjertebanken røsten pulsen kørte svedte kunne ikke få luft,tabte mig helt vild havde kun min mave ingen fedt på kroppen.. Jordmoderen sagde at det var helt galt, men der blev ikke snakket stofskifte.. Jeg fik fenimal for at drossel mig ned igen ,hvilket osse hjalp.. så fik jeg jo det medicin som jeg har det sååe godt med.. men jeg har bemærket at alle jeg har læst om har noget med deres stofskifte og angst.. Så jeg er kommet dertil at de to ting må hænge sammen.. jeg fik sep 2011 en radiojod behandlig for høj stofskifte(endelig var der nogen der tog mig alvorlig) nu skal jeg på sygehuset 5 sep2012 Endokrinologisk ambulatorium..Jeg er spændt på havd min blodprøve siger som de fik i sidste uge.. For jeg har fået nogle symp.t. Istedet for at svede ja nærmeste brænde invendig (hvad der osse var ubehageligt) fryser jeg, min næse blir is kold og min skjoldbruskkirtel trykker indad,opdagede mine ankler er hævet jeg føler ikke det er væske eller vand strammer ikke men det er fast ..Så jeg tror at det er blevet lavt nu, hvilket den behandlig jeg fik var en af symp,t .50% fik lavt stof,sk at den behandling.. Min angst er der stadigvæk,men min medicin hjælper.. Det jeg vil med mit indlæg er om høj/lav stof,sk osse har med angst at gør da det jo laver en forfærdelig uro i kroppen ,det tror jeg.. Jeg savner at der er nogle der vil skrive herinde om de har fået deres stof,sk på plads og angsten er gået væk?? Der må da vær nogen af jer derude??? Men som min mand siger når folk får det godt glemmer de alt om det og lever deres liv vidrer.. Men som skrevet kunne vi der døjer med det bruge jer,i havde jo selv brug for det ik??? (Jeg har osse taget megt på nu. Men son sagt er jeg spændt på hvad de siger på sygehuset.. Jeg melder meget gerne tilbage til denne side her når jeg har nyt...

    Venlig Hilsen Annette..
Log in eller Registrér for at kommentere.