Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kuk i mens eller gravid?

Redigeret 6 august, 2009, 03:57 i PMS og menstruation
heysa derude..

skriver ja jeg for 14 dage siden skulle ha haft min mens. den plejer altid at komme til tiden har og har altid gjort det.. ( er 27)

jeg har efter min søns fødsel fået en kobber spiral. har funket fino for mig ind til nu... har fået en dejlig kæreste som er veludrustet hvilket er rart nok. MEN kan han har flyttet på spiralen eller andet? da jeg sidste mdr skulle have min mens kom det 2 dage før tid, det okay kan jeg fint leve med... men efter 14 dage begyndt jeg at bløde igen efter sex... ikk ret meget men blødte i godt 6 dage.. normalt STYRT bløder jeg de først 3 dage og så stille og ligt de næste 4 dage.. så jeg vil ikk kalde det for min mens!

jeg er blevet tjekket for divers syg domme - var clean og lægen kunne ikk se rifter eller andet som kunne være skyld i det. og ja nu er det så 14 dage siden at jeg skulle ha haft min mens og den er stadig ik kommet!!!! puuuuhaaaa tænker jeg så har flere veninder som har fået barn selv om at de har haft deres mens -men min er bare ikk kommet og har ingen tegn på at jeg kunne være gravid... så gad vide hvorfor det ikk er kommet! jeg er ikk stresset da jeg har en rolig hverdag!

men kan man godt være gravid uden at det kan ses i en test? altså mener kan man godt være gravid uden at de stof som kroppen laver kan ses!?!

håber nogen kan hjælpe lidt her...

hilsen babymavzen
Log in eller Registrér for at kommentere.