Hjem Hud og hår Hårtab

Hair Grow Plus

Redigeret 6 august, 2009, 03:12 i Hårtab
Ville lige spørge, om der var nogen, der har prøvet produktet? Overvejer at prøve produktet.

På forhånd tak

Kommentarer

  • Nej, jeg har ikke prøvet det, men kiggede på hjemmesiden. Umiddelbart lyder det som en af de sædvanlige fup og fidus mirakelkure,- dog kan jeg sagtens forstå, at det lyder besnærende, og at man let kan føle sig fristet - som har en yderst synlig effekt på pengepungen, så derfor vil jeg foreslå dig at tale med din frisør, der har forstand på de dele, om han/hun synes, det lyder som noget fornuftigt, og det kan da godt være, det er en god ide, men så har du da noget fagligt bag.
  • Jeg så faktisk reklamen på tvshop:D Ik fordi jeg ser det så tit men jeg så lige reklamen da jeg zappede forbi kanalen.
  • Et produkt, der kun kan blive lovprist et sådant sted, ville jeg bestemt være yderst forsigtig over for.

    Og - for god ordens skyld. Vi har vel alle - også jeg - prøvet at falde for et eller andet produkt, der reklameres yderst lovende for, og vi har vel også alle prøvet at sidde bagefter med en lidt dårlig smag i munden, og følt os "taget ved næsen", samtidig med at vi har smidt et pænt beløb ud ad vinduet.

    Derfor mener jeg, man altid lige skal spørge fagfolk til råds først. En del af dise produkter er jo ikke en gang bare virkningsløse, de kan også være direkte skadelige.

    Men igen - det kunne jo være at lige præcis det her var en fornuftig ting, det vil din frisør sikkert kunne svare på.
Log in eller Registrér for at kommentere.