Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ondt i underlivet

Redigeret 16 september, 2009, 03:05 i Åben debat for kvinder
Hej

Jeg er 24 år, og er træt af at have ondt i underlivet (konstant). Det føles som et eller andet vil gerne kom ud, men jeg er ikke gravid og jeg tager p-piller. For et år siden, jeg var til lægen, som sendt mig til sygehuset for at blive undersøgt grundigt, men fra sygehuset sagde de, at mine ægge bevæger sig, og det er derfor, at jeg har ondt, og de kan ikke gøre noget, men kan det blive ved? Nu er jeg virkeligt træt af at have ondt.
Er der nogen som har erfaring med det? eller ved noget om det? Kan man gøre noget uden medicenske hjælp?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej.

    Må man spørge, hvad du mener med at dine ægge bevæger sig?
    Det kan være ægløsnings smerter du mærker. Det kan også være endometriose, det giver mange smerter også uden for mens. Prøv at læse debat for endometriose og se om der måske er noget der ligner det du føler.

    Hilsen connie64
  • Indstillinger
    jeg har haft det samme de sidste 3 mdr. smerter i underlivet en smærte lidt som mens smærter ved jo ikke om det er der samme men det kunne godt lyde sådan...

    jeg var ved lægen for 14 dage siden og fik og vide at det kunne godt være mine p-piller.. fordi jeg havde fået de samme p-piller så længe, og derfor også har fået det sammee homon indhold i kroppen hele tiden, jeg har fået nye piller fra i dag og skal nu se om det virker,,, skal nok vende tilbage hvis det er,,,
  • Indstillinger
    Er du sikker på, at din mave er iorden ?
    Engang imellem får jeg menseslignende smerter i maven (jeg er ude over den alder, men husker disse smerter). For mit vedkommende er det tegn på forstoppelse. Prøv at købe en flaske Masin (homøopatisk middel) og tag 17 dråber i et glas vand. Uskadeligt, men giver lind afføring - du skriver jo, at "det er somom noget skal ud".
    Måske helt hen i vejret - men prøv det.
    mvh
  • Indstillinger
    Jeg har døjet rigtig meget med underlivssmerter. Lægerne kunne ikke finde grunden, men en fysioterapeut fandt ud af mit ene ben var en smule længere end det andet. Det gav muskelsmerter i hele underlivet. Og det gjorde virkelig meget ondt.
    Fysioterapeuten behandlede mine muskelsmerter og skomageren forhøjede den ene hæl, så forsvandt mine smerter i underlivet.
    Desværre var der gået en del år inden det blev opdaget, så jeg har pådraget mig slidgigt i den ene side, fordi jeg har gået skævt, uden at vide det, i mange år. Det kan jeg begynde at mærke nu.
    Så det handler om at opdage det i tide.
    Det var da værd at få undersøgt.
Log in eller Registrér for at kommentere.