Hjem Mænd Åben debat for mænd

En skidt situation.

Redigeret 31 juli, 2009, 12:07 i Åben debat for mænd
Ja jeg er kommet i lidt af en uheldig situation. Jeg har problemer med mit kønsdel, min penis.

Det er sådan at jeg er bange for at min penis ikke virker helt optimalt som den skal. Jeg har ingen problemer med oprejsninger men efter jeg har fået en udløsning, forsvinder blodet helt fra min penis i løbet af et halv minut til et minut og jeg mister lysten til at have sex igen i en periode på halv time til 2 timer. Og derefter er det svært (umuligt) at få den op igen med en (5min.) pause ca. Derefter er farven på spærmen der også bekømrer mig.

Jeg kom ikke rigtigt til at opdage det før fordi jeg ikke var i en fast forhold og der har aldrig været et behov for at dyrke (så meget) sex, og det har aldrig bekymret mig som sådan men nu er jeg ved at blive bange fordi jeg måtte takke nej et par gange til anden omgang. Og efter hånden er tanken om at jeg ikke kan få den op anden gang er ved at presse mig ned. Jeg ved at det ikke skal være sådan og selv mine venner kan dyrke sex 2-3 gange uden nogle pauser og problemer overhoved.

Så vildt jeg ved har det noget at gøre med hvor vildt min testikler producere spærm og mængden der skal blandes med mit blod for at få en fuld oprejsning. Jeg har været været under en del stress, har ikke kunne sove nogle natter (muligvis byttet om på dag og nat) og spiser på forkerte tidspunkter (slet ikke spist noget). Jeg dyrker dog motion næsten dagligt. Jeg har været i kontakt med en bekændt læge som har undersøgt mig nærmer for fysiske fejl i min penis og der var ikke rigtigt noget, blodet kom ind til den gennem to kanaler og alt virkede som det skulle.

Her for en uge siden er min højre testiklen begyndt at gøre lidt ondt. Engang imellem mærker jeg smerten i maven når jeg bøjer mig. Jeg har bestilt tid hos lægen her på tirsdag men alligevel så er jeg ved at blive rigtigt bekymret for min situation.

Som sagt kan det skyldes stress og mit livestil men sådan nogle problemer burde jeg ikke få i 21års alderen.

Tak for hjælpen på forhånden.
Log in eller Registrér for at kommentere.