Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp

Redigeret 1 august, 2009, 13:07 i Vulvodyni
hej er der nogen der ved om antibiotika kan gøre sygdommen værre.. jeg har haft betændelse i min tyk tarm og har fået antibiotika i drop i 4 dage.. mit underliv opførere sig meget underligt efter denne behandling.. ved i om der er noget der virker mod det.. det er lige som om at mit underliv er blevet endnu mere følsomt. der svier og klør...

Kommentarer

  • Indstillinger
    er det kun antib. du får, eller prednison også?
    Brug af penicillin eller anden antibiotika, kan fjerne de normale mælkesyre bakterier i skeden. Det kan give svamp. Måske er det det der er galt? ellers kan du prøve med vivag for at genoprette balancen.

    Hilsen marianne
  • Indstillinger
    hej jeg fik 2 slags men ved ikke hvad det hed.. har brugt canasten creme men synes ikke det virker.. jeg har været på apoteket i dag for at købe nogle tabeletter angående mælkesyrer.. håber bare det virker. bliver snart idiot af det...
  • Indstillinger
    Hej. min "erfaring" er at når man har fået penicilin/antibiotika, få rman ganske rigtigt nemt de symptomer du nævner og det ER til at blive idiot af. Canesten cremen er ok, men brug stikpillen også-den er effektiv.
    Hej
Log in eller Registrér for at kommentere.