Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Stadig jomfru!!!!

Redigeret 1 august, 2009, 16:56 i Kvindelige sexproblemer
Hej allesammen...

Jeg er en und kvinde på 25 der virkelig har brug for noget hjælp... Jeg er stadig jomfru da jeg slet ikke kan have samleje og aldrig haft det... Det er virkelig et stort problem for mig nu da jeg jo er begyndt at tænke på børn og fremtiden...
Jeg har store smerter og har været ved en fysioterapeut for myoser men ingen af den slags... Har fået hypnose da det måske kunne sidde dybere men nej heller ikke, har endda været ved psykolog og gynækolog flere gange.... Og det ser ud som om de selv ligner det store spørgsmålstegn jeg har inde i mit hovede hver gang jeg kommer et nyt sted hen... Er virkelig ved at give op nu da alle giver op og siger du må selv arbejde med det ( som om jeg ikke har gjort det i flere år ) og det er ved at være så frustrerende både for mig, min familie og kærester ( som der jo har været nogle stykker af da de smutter når de er for trængende eller er utro )

Er ligesom ved at løbe tør for ideer til hvad det kan være.. Er undersøgt for Endometriose men de fandt ikke noget under undersøgelsen...

Mange Hilsner DenTriste2......

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære Triste,
    Nu ved jeg ikke hvor du bor i landet, men jeg har hørt om en rigtig dygtig gynækolog ved navn Henrik Vittrup, der har praksis i Virum nord for Kbh.
    Du kan finde ham på http://www.gynaekologer.dk
    Han har stor erfaring i at hjælpe kvinder med smerter og seksuelle problemer. Bl.a har han taget sig af noget der hed Frejaklinikken, der netop drejede sig om ovennævnte. Du kan sikkert google det og læse nærmere om det.

    Håber det kan være dig til hjælp
  • Indstillinger
    Hej Triste

    Kunne du bruge forslaget, eller ramte jeg helt ved siden af???
    Det er jo altid rart at få lidt respons :)!
Log in eller Registrér for at kommentere.