Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Til jer kvinder

Redigeret 30 juli, 2009, 18:11 i Åben debat om sex
Jeg har et par spørgsmål til jer kvinder.

1. Tænder i på at se en mand onanerer, eller synes i at det er frastødende

2. Hvor mange af jer har prøvet pigesex, levede det op til jeres forhåbninger og vil i prøve det igen.

3. Synes i at det er frastødende at se på 2 mænd have oralsex eller tænder i på det.

og sidst men ikke minds. Hvad fantacier har i når i onanerer.

Kommentarer

  • Indstillinger
    1. Jeg tænder i aller højeste grad på det, når min mand onanerer foran mig. Hvorvidt jeg ville synes om at andre gjorde det i min nærhed, skal jeg ikke kune svare på, men jeg ville med stor sandsynlighed være ret ligeglad.

    2. Jeg er 100% hetero, så tanken tænder mig ikke. Jeg har aldrig haft lyst til det. I øvrigt synes jeg, det er underligt, at der er noget, der hedder "pigesex". Jeg mener, hvis det er mænd, så er de uværgerligt bøsser, hvis det er piger, så skal det hedde sig, at være pikant. Hvis man tænder på såkaldt pigesex, må man vel et eller andet sted være i det mindste biseksuel - og det er der jo ikke noget i vejen for; jeg har ikke lyster i den retning. I min tidlige ungdom har jeg prøvet en trekant - to piger, en mand - og det var vældig morsomt og hyggeligt, men egentlig ikke specielt ophidsende, og ikke noget jeg har følt behov for at prøve siden.

    3. Eftersom jeg som nævnt er hetero, så jeg aldrig haft "fornøjelsen" og mener heller ikke, jeg har et behov derfor, så derfor kan jeg ikke svare på spørgsmålet, men som i spørgsmål et, så ville det nok lade mig ret ligegyldig.

    4. Med fare for at lyde ekstremt kedelig, så kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst onanerede, det har jeg en mand til at klare for mig, og han gør det mange gange bedre, end jeg selv kan. Men jeg mener at erindre at jeg fantaserede om, at der var en mand til at klare det, så her er da en fantasi, jeg har fået indfriet.

    Og så vil jeg spørge dig om noget: Hvad skal du dog bruge dette "spørgeskema" til ???

    Jeg forventer et svar.
  • Indstillinger
    Der er intet som skal bruges til nogen undersøgelse, det er mest af nysgerighed, da mange kvinder som har prøvet pigesex siger hvor skønt det er. Med hensyn til at fantaserer når man onanerer læste jeg at både mænd og kvinder fantaserer når de gør det. Hvor tit man gør det afhænger den enkelte. Da jeg spurgte om to mænd have oralsex tænkte jeg mest på at mænd sikkert tændte på at se to kvinder have oralsex, og ville gerne have jeres mening når to mænd går det.
  • Indstillinger
    Tak for det. Jeg var også bare nysgerrig efter, hvad du dog kunne bruge dette til, og du har givet fint svar.

    I øvrigt mht. spørgsmål 3, så jeg ofte hørt kvinder sige, at to mænd da er "ulækkert" at se på, så i dagens Danmark tror jeg sådan set ikke, vi er kommet så langt med at være helt fordomfrie overfor homoseksualitet, hvilket jeg da synes er trist. At det ikke tænder mig, er ikke ensbetydende med, at jeg ikke synes det er helt i orden, hvis andre gør det. Jeg synes at alt, hvad voksne mennesker kan finde ud at blive enige om, og have det godt med, også er fuldt acceptabelt.

    Jeg håber nogle flere vil deltage i din "undersøgelse". :-)
  • Indstillinger
    Hejsa ;)

    1. Nu onanerer min kæreste ik så meget foran mig. Men jo, hvis han gjorde ville det da helt klart tænde mig, og ville straks være med i legen.

    2. Jeg er kun til mænd, men jeg har da prøvet at kysse med en pige, og det var spændende og godt. Synes ik det gør noget at ekperimentere lidt.

    3. Hvad ang. 2 mænd der dyrker sex, så er det slet ik noget der tænder mig. Men det er ik noget jeg er imod, det er deres liv og følelser for hinanden, og det skal de have lov til.

    4. Onanerer ik særligt tit, da jeg ik har særlig meget behov for det. Da min kæreste tilfredsstiller mig fuldt ud.Men når jeg gør, lukker jeg øjnene, og forestiller mig, at min kæreste kigger med, mens jeg kærtegner min krop. Det er vildt ophidsende.

    Mvh.
    Thechef23
Log in eller Registrér for at kommentere.