Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bruny Udflåd Og Meget Tykt

Redigeret 25 juli, 2009, 09:55 i Underlivsbetændelse
hej jeg er en pige på 17 år.

jeg hAR en kæreste og vi har ikk været sammen med andre.

her de sidste par dage har jeg haft mørkt udflåd helt brunt og nogle gange kommer der klumper ud der er virkelige tykke men det er ikk brunt der er mere hvidt med et grønt skær i tror jeg.

min gynøkolog har ferie til den 14 og jeg er virkelig bange for der er noget galt med mig og at jeg ikk kan få børn for det vil jeg rigtig gerne.
jeg var gravid for 2 år siden men fik en spontan abort hvor jeg blødte.
betyder det jeg ikk kan få børn ? eller kan det være fordi jeg drak i mens fordi jeg havde valgt en abort.

jeg er på p piller og det har jeg været i 3 år nogle gange har jeg også lidt spæninger i højre bryst?

håber i kan hjølpe mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Er der virkelig ikk nogen der ved hvad det kan være ? jeg kan se i kigger men i svarer ikk
  • Indstillinger
    du har fået en kønssygdom kære ven, gå til lægen. Du staver ufatteligt dårligt prøv at gøre noget ved det!!
  • Indstillinger
    Gå til din egen læge og få lavet en gynækologisk undersøgelse, der er ingen grund til at gå og være bekymret og endnu mindre grund til at vente til gynækologen kommer tilbage fra ferie.

    Formentlig kan du godt få børn, men det er da positivt, at du bekymrer dig om det i din unge alder. Det kan hjælpe dig til at være mere forsigtig - og hermed mener jeg fx at huske at bruge kondom, hvis du på et tidspunkt får ny partner.
    Det er fint du og din kæreste stoler på hinanden. Du skriver dog ikke hvor længe I har været kærester, så måske kan han alligevel have smittet dig med noget han bærer rundt på uden særlige symptomer, som han har fået før han mødte dig..
    Det er langt fra alle kønssygdomme der markerer sig særlig tydeligt.
    Så derfor: få en tid hos din læge efter weekenden.
    Her kan du også få svar på din stikkende fornemmelse i højre bryst.

    Det er ikke dålig vilje fra øvrige brugere, at der ikke svares med det samme.
    Dit indlæg bliver læst, fordi det ligger i højre kolonne på debatforsiden når det lige er skrevet.
    Hvis man ikke har et svar at give skriver man selvfølgelig ikke.
    De fleste får dog svar - nogle gange går der dog tid. Så tålmodighed betaler sig :0)

    Pas på dig selv
Log in eller Registrér for at kommentere.