Hvor lang tid forventes der at gå inden virkning af Levaxin
Hej
Jeg er ny på debatten, men har fulgt debatten tæt siden jeg fik konstateret lavt stofskifte sommeren 08.
Jeg har ligesom mange af jer andre haft div. bivirkninger af ny eltroxin.
Jeg er tilknyttet endo. afd. og denne læge har søgt om udleveringstilladelse til Levaxin.
Mine symptomer er: summen i hovedet, høj puls der mærkes i ørene, og ofte et galloperende hjerte.
Jeg har nu taget Levaxin i en uge, og kan endnu ikke mærke nogen ændring.
Jeg kan se at dem der tager euthyrox kan mærke fremskridt efter 3-4 dage, er der nogen der har nogle erfaringer med levaxin, og hvor lang tid der skal gå inden forbedringer?
Hilsen Margit56
Jeg er ny på debatten, men har fulgt debatten tæt siden jeg fik konstateret lavt stofskifte sommeren 08.
Jeg har ligesom mange af jer andre haft div. bivirkninger af ny eltroxin.
Jeg er tilknyttet endo. afd. og denne læge har søgt om udleveringstilladelse til Levaxin.
Mine symptomer er: summen i hovedet, høj puls der mærkes i ørene, og ofte et galloperende hjerte.
Jeg har nu taget Levaxin i en uge, og kan endnu ikke mærke nogen ændring.
Jeg kan se at dem der tager euthyrox kan mærke fremskridt efter 3-4 dage, er der nogen der har nogle erfaringer med levaxin, og hvor lang tid der skal gå inden forbedringer?
Hilsen Margit56
Kommentarer
Hvad ligger dine stofskiftetal på?? Er du sikker på, at det ikke er forhøjet??
Ja, jeg overgik til Eutirox og for snart 5 uger siden, Levaxin. Da jeg påbegyndte Levaxinen tog jeg 25 mkg fra ugentligt. Efter 3 uger var mit TSH faldende (0,60) og i morgen skal jeg have taget blodprøver igen. Jeg føler selv, at mit stofskifte er yderligere forhøjet.
Så for mit vedkommende ser det ud til, at jeg ikke skal have så mange mkg Levaxin som ved Eutirox!!!!
Ja, du skulle ellers gerne have mærket en ændring fra ny Eltroxin til Levaxin på 1. uge. Men nogle skriver 1 - 2 uger!!!
Kærlig hilsen Annemarie
Tak for dit svar.
Jeg har desvære ikke mine blodprøve tal, men sidste blodprøve viste så vidt jeg husker et tsh på 4.4. Min end. læge siger mine tal ser fine ud. Næste gang jeg skal til lægen, vil jeg bede om en udskrift på min blodprøve tal.
Jeg har kontaktet min læge idag ang. bivirkninger. Han siger ligesom du, at det kan tage 1-2 uger inden det bliver bedre. Så jeg må væbne mig med tålmodighed.
Jeg er blevet henvist til hjerteafd. som jeg skal på sidst i aug.
Hilsen Margit56