Dårlig ånde og klumpet snot bag i næsen
jeg er en mand på 20 der har et træls problem med min næse.
mine tænder er i tiptop stand og har aldrig huller samt børster tænder morgen og aften.
Jeg har over længere tid haft et rigtig rigtig træls problem med min næse, jeg snakkede med min egen læge om det men han sagde det var ikke noget at gøre ved..
jeg oplever det mest efter intagelse af coca cola eller andre former for drikke med brus i, det der sker er at bag i næsen samles noget snot der størknes i en lille klump, dette irritere meget og kan direkte give smerter der forhindre mig i at udtale almindelige ord korrekt. hvis jeg virkelig snøvser alvorligt meget igennem næseregionen så har klumpen af snot det med at ryge med ud, selvom det meget svært..
jeg har også problemer med dårlig ånde, fra samme område " bag i næsen "
jeg har læst rundt i netdoktorens arkiver men jeg kan ikke rigtig finde noget der minder om mit tilfælde..
håber nogen kan hjælpe
mine tænder er i tiptop stand og har aldrig huller samt børster tænder morgen og aften.
Jeg har over længere tid haft et rigtig rigtig træls problem med min næse, jeg snakkede med min egen læge om det men han sagde det var ikke noget at gøre ved..
jeg oplever det mest efter intagelse af coca cola eller andre former for drikke med brus i, det der sker er at bag i næsen samles noget snot der størknes i en lille klump, dette irritere meget og kan direkte give smerter der forhindre mig i at udtale almindelige ord korrekt. hvis jeg virkelig snøvser alvorligt meget igennem næseregionen så har klumpen af snot det med at ryge med ud, selvom det meget svært..
jeg har også problemer med dårlig ånde, fra samme område " bag i næsen "
jeg har læst rundt i netdoktorens arkiver men jeg kan ikke rigtig finde noget der minder om mit tilfælde..
håber nogen kan hjælpe
Kommentarer
Det er lang tid siden du har skrevet dit indlæg, men jeg prøver alligevel at skrive til dig.
Jeg har samme problem som dig , hvis du stadig har det? Jeg er 35 år, kvinde, døjet med det i i hvert fald 10 år. Og er mega træt af det, især når det påvirker min tale og giver mig dårlig lugt ud af næsen.
Hvis du respondere på dette indlæg, kan vi snakke mere om det. Tak for du har skrevet herinde. Om ikke andet ved jeg, at jeg ikke er alene om det.
Hilsen Pia
Gøre brug af hvidløg. slug en halv tand hver anden dag, og lad den hvile i maven og gøre sit arbejd for jer.
gør dette i 14 dage, og se hvordan det går, og ved siden af skal man spise en halv tommelfinger ingefære hver de ulige dage ved siden af hvidløgen.
også husk lige at profilen ved navn Oktober har skrevet de vigtige oplysninger som i bør tage i brug også. det er en go måde at afvænne det som har givet symptomerne pga dårlige vaner.
mvh