Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

udvikling af hjernen

Redigeret 22 juli, 2009, 07:07 i Åben debat om hjernen
Mit allerstørste ønske, er at mange mennesker gør alt hvad de kan, for at finde det, der kan bruges til at udvikle de sidste 90% af hjernen, som vi ikke bruger endnu, og alle mulige forskellige ideer gør chancen endnu større. Hvis det sker, går jeg ud fra det bliver noget mere sandsynligt med et liv der er værd at have. Jeg tror vi for en helt anden grund holdning til hvordan vi skal fordele pengene foreksempel, så vi alle kan få et godt liv. det kunne være alle dem der tjener kassen i de rige samt fattige lande giver en masse penge ud til dem der virkelig er i nød forskellige steder i verden. Og ved at de så har hjulpet millioner af fysisk og psykisk syge nationalt samt internationalt med at blive raske igen, så tror jeg helt sikkert også de ville kæmpe en rigtig hård kamp for at få givet noget positivt tilbage i en fart, som tak for hjælpen. Ud over det synes jeg det er helt i orden at tro eller håbe på der er en gud/guder. Det må bare ikke have nogen skadelig indflydelse på mennesker. Udnytte folk. og gøre ting der er til fare for sig selv eller samfundet. Det værste man kan gøre ifølge mig er udryddelse af mennesker. Så gætter jeg på som skrevet for oven, at hvis vi bruger hele hjernen så ville vi også miste den lyst til at gøre skade på hinanden. Og selvom vi fungere vidt forskelligt, så gætter jeg på vi godt kan finde en løsning der ville være et skridt videre i den rigtige retning. jeg kunne nævne mange flere eksempler, men jeg nøjes med det her i første omgang. til sidst vil jeg sige, i må mene lige hvad i vil omkring det jeg har skrevet. jeg synes det kunne være nogen rigtig gode ideer, jeg ved godt rigtig mange ville forsat være meget uenige i de holdninger jeg har, men det må jeg tag som det kommer.
Log in eller Registrér for at kommentere.