Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Angst... Hjælp....

Redigeret 22 juli, 2009, 13:48 i Angst
hej med jer..

Jeg tror jeg har angst.. fik det en dag rigtig dårlig og røg på sygehuset, rystede og føler at min puls i hele kroppen slår helt vildt, fik taget en mr scanning og en ct scanning plus et ekg gor mit hjerte, jeg fejlede intet... er stoppet med at arb for 2 mdr siden, og disse symptomer kom efter det...?? nu har jeg hafr det dårligt i en mdr, men det er konstant, ryster hele tiden føler mig lidt svimmel og så er der det med min puls, kan virkelig mærke den over at i min krop, især ved det ene øre??

Er det normalt at have langvarig symptomer?? som er der hele tiden???

Håber nogen kan give mig et svar.. har det ret skidt..

på forhånd tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har haft angst i mange år. Når jeg har det godt mærker jeg ikke meget til det, men nårjeg er dårlige perioder blomser det op. Jeg er pt sygemeldt med stress/udbrændthed og i denne periode har der været en opblomstring af min angst. Dine symptomer kender jeg og det er ikke unormalt.
  • Indstillinger
    Okay tak for dit svar...

    nu skal jeg til psykolog i morgen, så håber jeg det kan hjælpe lidt, for det er godt nok træls.... underligt man kan gøre sig selv så syg.... jeg håber alle der lider af det får det bedre...
  • Indstillinger
    Hej

    Der er rigtig mange der lider af angst. Men, der er god mulighed for hjælp. Hvor er det godt, at du søger hjælp. Jeg har en god veninde der fik den nødvendige hjælp hos en kognitiv psykolog. I dag mærker hun ikke angsten, og skulle den komme snigende, har hun fået gode redskaber af psykologen.
    Held og lykke.

    Med venlig hilsen Marie75
Log in eller Registrér for at kommentere.