Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad gør man.. ??

Redigeret 19 juli, 2009, 13:58 i Åben debat om sex
Ja.. kort og godt..

Hvad gør man, når man har været sammen med en fyr, som tændte en i alle henseende, på alle måder, en man helt uden problemer åbnede sig overfor, prøvede ting man aldrig have prøvet før, gjorde ting man aldrig havde turde gøre før.. ja.. en fantastisk oplevelse, vidunderlig sex og en tænding jeg ALDRIG har prøvet før.. Hvad når det er slut..??
For desværre boede han langt væk og vi kunne ikke længere ses (tuede i flere dage - og tænker stadig på ham, nu en måned efter det var slut).

Men nu er jeg tilbage.. og jeg vil da ikke nøjes med "kedelig" sex længere, men jeg er altså ret genert og er ikke helt så åben som jeg gerne ville, når vi kommer til sex.

Jeg har mødt en sød fyr - meget sød fyr, som kan tænde mig, men ikke på sammen måde som den anden fyr.. og for første gang i mange mange år tænker jeg nok lige så meget på sex som mænd og min hjerne tænker på alle mulige ideer.. men jeg tør ikke sige noget..

Jeg har oplevet skede/sprøjeorgasmer og havde sex sjove steder - men det var bedst i sengen.. altså med "manden".. nu skal jeg videre og vil gerne opleve alle disse ting med denne søde fyr jeg har mødt.. men når man nu er lidt genert - som jeg er.. hvad gøre jeg så...??

Hjælp søges.. tak..
Log in eller Registrér for at kommentere.