Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

En "gammel" jomfru

Redigeret 24 maj, 2010, 09:43 i Åben debat om sex
Jeg er 41 og har aldrig haft samleje. Da jeg var ung og drengene rendte efter mig for at "drille" anede jeg ikke hvad de ville. Jeg ventede bare på at få fri, så jeg kunne komme ned i stalden og min hest.

Det er ikke blevet bedre med alderen. Jeg har haft en kæreste da jeg var 30. Vi var sammen på mange måder, men jeg ville ikke have samleje eller se hans kønsdele. Det hele skræmte og skræmer mig fra vid og sans. Vi var kærester i ca. 1 år. Han havde det ok med mit problem, heldigvis. Jeg har ikke haft nogen kæreste siden. Jeg har det som sådan fint med at være alene, og har et par mandlige venner, som jeg endelig har det bedre med at veninderne. De er selvfølgelig også gode til andre snakke. Dette har jeg dog aldrig nævnt.

Jeg ved ikke hvorfro jeg har det sådan. Det er ikke fordi jeg er til mit eget køn, Så meget tror jeg nok jeg har regnet ud. Jeg kan sagtens se på eller lækker/flot mand, men tanken om at bukserne ryger lukker for alt!

Jeg har aldrig været ude for noget ubehageligt, så jeg aner ikke hvor det kommer fra. Er det mon noget der har betydning for ens hverdag, at sex og samliv ikke er tilstæde? Jeg kan da savne at ligge i arm med en skøn fyr og at ae og berøre, på nær de ædlere dele. Hvor i mod jeg ikke har noget i mod selv at blive rørt over det hele. Det er der nok ikke mange der i det længerer løb vil syntes er ok.

Har nogen en ide om hvad det kan være der blokkere hos mig. Er det noget jeg kan afhjælpe på nogen måde?

På forhånd tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan ikke rigtigt gennemskue, om du reelt føler, du har et problem? Det er "normalt" at have et sexliv, så du bekymrer dig om, du nu er normal??

    Hvis du ellers har det godt, og ikke tænker over det i det daglige, andet at det da ind i mellem kunne være rart at ligge i arm, så er det vel egentlig helt ok - for dig? Så vil jeg da foreslå dig, at du accepterer denne side hos dig selv, og ellers nyder livet som enlig, og blæser på hvad folk eventuelt skulle tænke om dig - for det er da fuldstændig ligegyldigt, hvis bare du selv har det godt.

    Hvis du der i mod virkelig føler, du er blevet "snydt" for noget her i tilværelsen, og det går dig på, så vil jeg foreslå dig at opsøge en psykoterapeut eller evt. en sexolog med henblik på en psykoterapi, for der vil du muligvis kunne få lukket op for disse blokeringer, som der sikkert findes hos dig.

    Det kan være en lidt hård omgang, men hvis du har det dårligt med denne blokering, så tror jeg, det er den bedste vej for dig.
  • Indstillinger
    lotte123lotte123
    Redigeret 10 marts, 2010, 06:05
  • Indstillinger
    Kære Lotte123,

    Når vi sletter en bruger - som er tilfældet her - så har vi også mulighed for at slette alle vedkommendes indlæg på én gang. Det er sket i dette tilfælde, hvorfor svarene til den slettede brugers indlæg står alene tilbage.

    Vi gør, hvad vi kan, for at svar ikke står tilbage uden det indlæg, de har besvaret, da det netop, som du skriver, er meningsforvridende. Der kan dog gå lidt tid, inden vi finder frem til sådanne indlæg, og det har været tilfældet denne gang. Det beklager vi.

    Med venlig hilsen,

    Redaktionen
    Netdoktor
  • Indstillinger
    Hej Denise68.
    Jeg tror at du måske er lidt bange for ikke selv at slå til ved sex, og det derfor giver dig en blokering.
    Du skal nok ud og finde en meget tålmodig mand, og være rimelig åben om dit problem med det samme, så han ved hvad han går ind til. Så kunne i jo prøve at gå i seng uden tøj på, og bare sove, og før eller siden kommer du nok i kontake med hans kønsorganer uden du kan se dem og blive afskrækket over synet. Når du først har lært at have kontakt med dem, må du stille og roligt samle mod til at røre dem med hænderne. Bare rolig, de bider ikke. Du kan f.eks tage en fed creme på hænderne, så rører du den ikke direkte, og det kan vaskes af hvis det bliver for meget for dig. Han vil måske også syntes det er dejligt med cremen. Kan du ikke lide at se penisen, så gør det med ryggen til. Gør det hele med ryggen til, og drej jer så stille og rolig om, så i til sidst ligger og ser på hinanden.
    Jeg er sikker på, at når du først får hul på bylden vil du finde ud af, at sex er ganske dejligt.
    Så held og lykke.
Log in eller Registrér for at kommentere.