Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

titel

Redigeret 26 februar, 2010, 13:47 i Kvindelige sexproblemer

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det var i grunden et morsomt indlæg. Sæden lander hvor sæden lander - og det er jo også afhængigt af, hvilken stilling man befinder sig i. Hvis du f.eks. bruger hånden vil størstedelen sikkert løbe ud over din hånd. Efter en tid tørrer den ind af sig selv, men ellers kan du jo lige tørre af i lagnet, eller græsset, hvor I nu befinder jer; måske med en klud, hvis en sådan forefindes i nærheden - og din partner vil muligvis synes vældig godt om det, hvis du tørrer det ud over dig selv. Det tørrer som nævnt ret hurtigt ind.

    Den rigtig dårlige ide er vel nok at styrte ud på badeværelset og vaske sig lige umiddelbart efter; det vil han nok føle som nærmest en afvisning af ham, så nyd eftergyset sammen med ham. Sæd er ikke skadeligt, så bare tag det roligt.
  • Indstillinger
    Man kan lade ham komme ud over brysterne og som der allerede er blevet sagt; smøre det ud over sig selv.. evt mens man rører lidt ved klitoris :) .. et frækt alternativ..

    ellers hvis man kan overskue det kan man bede ham om at sige til når han kommer og så presse munden helt ned over penis så han sprøjter ned i halsen. på den måde slipper man for smagen hvis det er det der er problemet..
  • Indstillinger
    Som mand er jeg sådan set ligeglad hvor det ryger hen...

    Jeg er meget nysgerrig og i min yngrere dage prøvede jeg at smage mig selv.

    Det er faktisk ret ulækkert den smag det kan have engang imellem.

    Med min kæreste synes jeg bare det er kanon godt hvis hun giver mig et handjob hvor jeg prøver at holde mig tilbage så meget jeg kan ved at ligge totalt afslappe og selv lade være med at spænde.

    Man får de største orgasmer ved det og jeg synes bare det er vildt lækker at se det ryge ud på hendes hånd og hører lyden smask smask smask.

    Jeg synes de steder på kroppen hvor det er bedst at komme på er hendes numse og i hendes skede. Det tænder mig utrolig meget men jeg har ikke den store lyst til at komme hende i munden for det skal være noget hun har lyst til hvis det tænder hende.

    Jeg synes at i kvinder skal få jeres mænd til at smage sig selv inden de snakker om at give jer sæd i munden så de kan se hvordan det er.
    Lidt hård metode men det giver da en forståelse.

    Hvis min kæreste en dag vælger at tage det i munden ville det være spændende i de 5 sekunder. Men der er andre ting jeg langt hellere vil prøve.
  • Indstillinger
    som BUBBLEBOBBEL22 skrive så skulle noge kvinder også prøve at smage på sig sel for de kan være søde og medet SUR i ders saft
  • Indstillinger
    Min kærester kommer på mine bryster, det synes han er vildt frækt, og det synes jeg også.. Ellers kan han jo komme dig i hovedet..
Log in eller Registrér for at kommentere.