Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sex med andre

Redigeret 17 juli, 2009, 07:52 i Sexfantasier
Jeg er en mand på 41 år. Er gift med en vidunderlig smuk kvinde på 34 år. Vi har to børn. Vi elsker hinanden meget, stoler på hinanden, og har et super forhold. Vores sexliv er ret fantastisk. Vi er meget åbne og har mange fantasier. Én af dem er hun er sammen med en anden mand. Det tænder os begge rigtig meget. Vi har været meget konkrete i vores fantasi og har ”fundet” en hun fantaserer om at dyrke sex med. En vi begge kender, som hun engang for lang tid siden havde et kort forhold til. En som er i forhold og aldrig ville være et kæreste emne. Vi har aftalt, som en del af fantasien, at vi prøver i virkeligheden. I det hele taget er fantasien om at hun er sammen med en anden noget der virkelig kan gøre hende liderlig og jeg har det helt fint med det, da det også tænder mig. Mit spørgsmål er; Hvorfor tænder det hende så meget og kan det skade vores forhold hvis vi prøver at gøre det til virkelighed?

Hilsen den glade

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan ikke hjælpe dig med hvorfor, men hvis I skal afprøve det i virkeligheden, så skal I sørge for at være fuldstændigt afklarede omkring alle aspekter - og det fornemmer jeg da, I er godt på vej til at være. Jeg går ud fra, at du skal deltage i en eller anden form? Måske som iagtager.

    I skal være klar på, at hvad nu hvis hun synes, det er helt fantastisk, og du måske bagefter alligevel ikke synes, det var så fedt. Hvad så? Eller hvad nu, hvis du fornemmer, at hun får en bedre orgasme, end hvad du kan give osv. osv....

    Mit umiddelbare forslag - ud over at gennemtænke alle mulige og umulige situationer, I kan blive konfronteret med - er, at I besøger en swingerklub, hvor I i første omgang kan møde andre mennesker, der tænder på lidt mere, end "det sædvanlige". Der kan I sikkert også få en snak med andre par, der netop tænder på det samme som jer.

    Tænk jer godt om, men ellers? Så prøv det.
Log in eller Registrér for at kommentere.