Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Gestinyl

Redigeret 7 november, 2009, 15:51 i Prævention
Hej.
Jeg har for første gang lige været nede og få p-piller ved min læge.
Jeg fik nogle ved navn Gestinyl. Er der nogle der har nogle erfaringer med disse? bivirkninger eller andet? Jeg har nemlig ikke hørt om disse p-piller før, og kender heller ikke andre der får dem.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hey

    Jeg har taget Gestinyl pp i noget tid, nu er jeg stoppet med dem helt. Jeg har ikke haft nogle særlige bivirkninger, hverken hovedpine el. Men nu hvor jeg er stoppet med dem har jeg fået rigtig mange bumser, om det kan hænge sammen med pp ved jeg ikke, skal til lægen i morgen.
    Men mht bivirkniner det er så forskeligt fra person til person, jeg har i hvert fald haft det fint med dem..

    Hilsen Nina
  • Indstillinger
    Hej, jeg stødte lige på denne tråd, og tænkte at det måske ville være godt lige at fortælle om mine oplevelser med gestinyl.
    Jeg fik en del hovedpine og blev faktisk lidt gak i låget (mentalt ustabil) af dem. Jeg var ikke mig selv i den tid, hvor jeg tog disse piller. Jeg var kun på dem i 2-3 uger, fordi det var en skræmmende oplevelse.
    Lige til information i Gestinyl er der krydsninger af 2 hormoner, det kan godt være, at hvis man har problemer med disse piller, så er det måske godt at prøve et præperat, hvor der kun er et hormon.

    Held og lykke med pillerne.

    Hilsen Julie
Log in eller Registrér for at kommentere.