Hej Anemone : )
Hej Anne Marie.
Jeg har tænkt rigtig meget på dig. Hvordan går det med afgiftningen, er du ved at være igennem den. Kan kroppen holde til det og hvad med stofskiftet ?
Kh Lis
Jeg har tænkt rigtig meget på dig. Hvordan går det med afgiftningen, er du ved at være igennem den. Kan kroppen holde til det og hvad med stofskiftet ?
Kh Lis
Kommentarer
Tak for din interesse. Ja, det er lidt hårdt for kroppen med afgiftningen. Jeg har fået 8 kviksølvsbehandlinger og 9 EDTA.
Lægen holder ferie i 3 uger nu. Så jeg fik min 8. kviksølvsafgiftning i går. Det giver noget træthed samt megen hovedpine.
Så jeg skal foreløbigt have 2 kviksølvsafgiftninger samt 11 EDTA behandlinger inden jeg skal holde pause i 2 md. Derefter på den igen!!!
Jeg fik taget blodprøver i fredags - efter 3 uger med Levaxin. Tallene lå fint. Indimellem tænker jeg på, om jeg tåler Levaxin ell. om det er behandlingerne?? Men det må tiden vise i løbet af lægens ferieperiode.
Kærlig hilsen Annemarie
Jeg er slet ikke i tvivl om at det er en rigtig hård omgang du er igennem. Der vil gå nogen tid inden din krop er frisk igen. Det ligner meget symptomerne jeg oplevede : ( Det er svært at finde ud af hvor symptomerne "hører hjemme" - om dert er stofskiftet, medicinen eller afgiftningen. Du må ha noget tålmodighed og jeg tror helt sikkert det er godt du skal ha en pause på 2 mdr.
Forsat held og lykke : )
Kh Lis