Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Vægtøgning har givet smerter ved samleje. Sammenhæng?

Redigeret 15 juli, 2009, 03:39 i Kvindelige sexproblemer
Hej

Vil høre om nogle har oplevet samme problem som mig??

Jeg har i gennem de sidste 5-10 år lagt på ca 48-49 kg, men tilbage i marts mødte jeg mit livs kærlighed som i dag bor hos mig. Jeg har i den periode endelig taget de ønskede ekstra kg på min krop så jeg nu ligger på 52-53 kg, hvilket glæder mig meget. Har taget dem på over en periode på ca 2 måneder, og i den periode altså haft en større appetit, og derfor spist mere end normalt. Har haft en del oppustethed i maven og her den sidste tid også ondt ved samleje, som om at penis rammer "en væg" oppe i mig, og det er i flere stillinger vi oplever det. Er kommet i samme periode som vægtøgningen. Er der en sammenhæng her. Kan det være området omkring underlivet og mavesækken som nemt bliver påvirket da der jo er mindre plads end normalt, da jeg jo er blevet større omkring det parti.
Vil jo helst ikke tabe mig igen, da det er lidt en drøm som er gået i opfyldelse at tage så meget på og vil gerne op på ca 55 kg for første gang i mit liv, men også gerne have et skønt sexliv med den mand, som jeg ved bliver her i mit liv. Vi har normalt sex 1-2 gange i døgnet når vi er hjemme sammen...og forsøger og frem med forskellige stillinger hvor det ikke gør ondt på mig. Men han vil gerne "helt op" som han kalder det, og det fungerede i starten af forholdet tilbage i februar/marts.

Det er ikke et problem jeg har oplevet tidligere med andre partnere og var der hellere ej i starten af forholdet, før jeg begyndte at tage på i pænt tæmpo.

Håber I kan hjælpe. Vi har snakket om en tur til Gynækolog via lægen, da vi gerne vil vide om noget er galt....men et godt råd og svar inden ville være glædeligt. Vi snakker om at prøve at få børn inden for et år.

Hej fra mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg tror bestemt ikke, det har noget at gøre med din vægtøgning, men jeg synes det lyder som en rigtig god ide at blive undersøgt, især når du ikke har haft den slags problemer før, så det er mit bud til dig
Log in eller Registrér for at kommentere.