Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

negativ test for gonokokker og klamydia. HVAD ER SÅ?

Jeg er en fyr der om morgenen har lidt gult udflåd og hen af dagen er der en smule klart udflåd. jeg har ingen irritation af nogen art. Er blevet testet for både klamydia og gonokokker. (3 urinprøver og 3 podninger på 2 mdr.)
ALLE test var negative!
Min læge siger at han intet kan gøre mere. har både fået zitromax og nogen andre antibiotika piller som burde fjerne alle bakterier. Men problemet er og bliver der stadig.

Min læge har opgivet mig så håber på nogen med erfaring eller svar?!

Kommentarer

  • Indstillinger
    lotte123lotte123
    Redigeret 17 juli, 2009, 07:32
    slettet grundet misforståelser
  • Indstillinger
    jeg fik det efter at ha været ubeskyttet sammen med en ny partner.
    jeg har aldrig haft det på samme måde før.
    ja, det er normalt med en smule "udflåd". Men det her er præcis samme farve som betændelse det der kommer ud om morgenen. gennem dagen kommer der også lidt, men der er det mere klart/mælkehvidt.
    Jeg er 24 og har desværre for mange år tilbage haft klamydia. symptomet minder utrolig meget om det, bortset fra at der ikke er nogen irritation i form af svie eller kløe
  • Indstillinger
    lotte123lotte123
    Redigeret 17 juli, 2009, 07:32
    slettet grundet misforståelser
  • Indstillinger
    ved hjælp af nettet er jeg nu kommet frem til dette:

    det kan meget vel være Mycoplasma genitalium.
    det minder meget om klamydia og hvis man først bliver behandlet med azithromycin mod klamydia, kan bakterien blive resisten over for den form for antibiotika.
    det eneste der så vil hjælpe er behandling med moxifloxacin!

    nu mangler jeg bare at kontakte lægen og så må vi se om jeg bliver helbredt!
Log in eller Registrér for at kommentere.