Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

slim-agtig substans, måske tisser jeg det?

Redigeret 8 juli, 2009, 09:56 i Mænds sygdomme
Hejsa.

Jeg har her på det sidste oplevet noget mærkeligt med penis.

Jeg har efter at have været på toilettet oplevet, at tissetrangen er blevet ved, og at jeg har kunne stå og sjatpisse i 20 minutter, hvor jeg kan pisse en lille smule ad gangen, men tissetrangen forsvinder ikke.

I samme situation fandt jeg noget slim-agtigt på penis, det lignede mest af alt en bussemand og var ret gummiagtigt i substansen. Det var ikke nakkeost, det har jeg oplevet og det var slet ikke det samme.

Jeg har oplevet dette 3 gange nu, og jeg finder det der mærkelige gummislim på penis hver gang. Hvad fanden kan det være? jeg har ikke været udenlands i et godt stykke tid, så har lidt svært ved at tro at det kunne være en parasit eller lignende..

for helvede! der er intet værre end når der er noget galt med pikkemanden.. please help?

EDIT: btw, glemte lige at sige, jeg har aldrig oplevet det komme direkte ud af penishullet, men jeg kan ikke forestille mig det skulle opstå på glansen. jeg er meget renlig generelt, går i bad hver dag osv. så kan næsten ikke forestille mig det var snavs, med mindre det skulle samle sig inde i pikken?
Log in eller Registrér for at kommentere.