Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ondt i forhuden, samt huden ryger af?

Redigeret 3 juni, 2011, 09:13 i Åben debat for mænd
Hey der ude mænd samt kvinder.


Her på det sidste har jeg haft nogle smertefulde oplevelser.

det drejer sig om at når man trækker forhuden tilbage, gør det ondt omme ved "strængen" og føler lidt som om forhuden er hævet.

vasker den hver dag så der ikke fordi den skulle være beskidt at der skulle være nogle bakterier i vejen der. Men forestil dig, at du har ligget i solen for meget, og så F.eks at huden på din skulder "skælder" altså du ved, man kan trække det af, det gør det også på selve pikhoved, samt forhuden inde under.

Nogen der ved hvad fuck problemet kan være, om en omskæring evt kunne hjælpe?

Mvh Thomas

Kommentarer

  • Indstillinger
    HEJ:)

    alle mænd mister hud konstant overalt på kroppen, det ses bare ikke lige så tydeligt alle steder. dette sker også ved penis, det viser sig somregel ved noget hvidt, skæl lignende og lugtende, det kaldes populært nakkeost.

    smerte og irritation kan forkomme efter onani, men jeg synes du skal snakke med din læge om det:)
  • Indstillinger
    Hey.

    ja det kender jeg godt "nakkeost"

    men dette er altså vildt og ikke nakkeost, men simpehelt hende huden der ryger af, og for selvehoved samt inderforhuden til at ligne, at et prik og så bløder det
  • Indstillinger
    Jeg skal ikke gøre mig alt for klog nu, men det lyder altså som en meget slem betændelses tilstand.

    jeg ville ringe til lægen og få en tid, jeg tror ikke det er noget alvorligt, men det må være en stor irritations faktor for dig, og jeg tror at jo hurtigere det bliver behandlet jo bedre :)
  • Indstillinger
    Ja det tænker jeg oogså.

    det bare lidt mærkeligt, for det har kun stået på en uge nu, og har må holde pause med alt, da jeg intet kan, det lidt noget pis:)

    men tak for dine svar
  • Indstillinger
    Det kunne tyde på, at din forhudsstreng er lidt for kort, og at du har reddet dig en gang forhudsbetændelse.

    Lad lægen se på det.

    En omskæring vil helt sikkert hjælpe, da der så ikke fremover kan dannes forhudsbetændelse. I forbindelse med omskæringen kan kirurgen så også fjerne den korte streng, hvis det er nødvendigt.

    Det er ikke slemt at blive omskåret. Jeg har selv prøvet det. Husk at vælge den totale omskæring, hvor alt forhuden bliver fjernet, og ikke "den danske model", hvor man kun fjerner halvdelen af forhuden.
  • Indstillinger
    "Det er ikke slemt at blive omskåret. Jeg har selv prøvet det. Husk at vælge den totale omskæring, hvor alt forhuden bliver fjernet, og ikke "den danske model", hvor man kun fjerner halvdelen af forhuden."

    Hvad er fordelen og ulempen ved disse to modeller?
  • Indstillinger
    Hej, Jeg har et lignende problem nu. Tænke om fandt du ud af hvad det var, hvor det stammede fra og ikke mindst hvordan det kunne behandles.
  • Indstillinger
    Lægen.. Hvis omksæring så tag hele forhuden af.. Du ender med at skulle ind og háve det aaf alligevel højest sandsynligt..

    Halvt eller helt forhud ? Det er en suttegren alligevel :p
Log in eller Registrér for at kommentere.