Hjem Hjerne og nervesystem Hovedpine og migræne

Imigrans kopipræperaterne er alle steget med ca 450%

Redigeret 16 november, 2009, 05:59 i Hovedpine og migræne
Stor var min forundring,da jeg sidste gang var på apoteket for at købe 6 stk.Normalprisen på de forskellige kopipræperater plejer at være 6 stk =60 kroner.Det er så her jeg undrer mig.Hvordan kan alle de forskellige kopier ligepludselig stige med 450% ??. Man skulle næsten tro at de har talt sammen og aftalt en fast pris.Jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre.Har i ligende oplevelser.Jeg er også i tvivl om,hvem man skal klage til. Jeg lider selv meget af migræne og det eneste som kan stoppe et begyndende anfald er imigran eller de såkaldte kopier

Kommentarer

  • Hej,

    Det lyder da underligt! Checkede lige hvornår jeg sidst hentede det var den 27/7. Til normal pris. Skal da nok lige være opmærksom næste gang, jeg går på apoteket, kan det være du er startet forfra - det man gør en gang om året. Så er medicinen lidt dyrer de første par gange.


    Hilsen
    Fru Olsen
  • Hejsa. Jeg synes også at Zomig (kopipræ.) er steget, men har du/I set efter om det ikke har noget med CTR tilskuddet at gøre? (det løber et år ad gangen) er medicinen købt lige efter en ny periode er tilskuddet meget mindre, datoen står bla. på kvitteringerne fra Apoteket.

    Og så lige et godt råd som jeg har glæde af engang imellem, hvis ikke hovedpinen er alt for voldsom, så stik hovedet ind under den kolde bruser, det får blodkarrene til at trække sig sammen, det samme som migræne- medicinen gør.
Log in eller Registrér for at kommentere.