Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forhudsforsnævring hvad gør jeg?

Redigeret 24 august, 2009, 19:25 i Mandlige sexproblemer
hej Folkens jeg er en dreng på 17 år, jeg tror at jeg har fået forhudsforsnævring.
jeg kan ikke huske hvor længe det har stået på, tror altid jeg har haft det, jeg kan ikke trække forhuden tilbage når jeg har erektion, jeg kan godt når den er slap jeg bliver meget i tvivl om hvad jeg skal gøre jeg har ikke haft nogen sex oplevelser endu. jeg har læst at man kan lave "penis Gymnastik" hvor man trækker forhuden tilbage i en halv time men jeg har prøvet og jeg får erektion når jeg prøver. jeg tør ikke gå til lægen med det fordi jeg syntes at det er lidt flovt, og jeg tør ikke få den "omskåret" da jeg er meget bange for sprøjter og skarpeller. jeg ville sætte pris på hvis folk tog mit spørgsmål alvorligt.. hvad gør jeg hilsen Thomas 17 år.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Thomas.
    Lige en lille frisk hilsen til dig,du skal ikke være bekymret
    for du kan sagtens få hjælp til dit problem,det er meget mere almindelig
    end du tro ,få en tid ved din læge og fortæl din mor om dit problem.
    Jeg er sikker på hun gerne vil hjælpe dig og nej det er ikke pinligt,
    men en naturlig tingsom mange Drenge/mænd har måtte døje med.
    Jeg har selv 4sønner så jeg ved hvad jeg taler om.
    Du behøver ikke være bange for i langt de fleste tilfælde kan din
    forhudsforsnævring klares med en hormonsalve, som blødgører den
    stramme forhud,skynd dig til lægen og god held med det.
    Kærlig Hilsen HN.
  • Indstillinger
    okay, hvad hedder den der salve/creame? hedder den bare "homonsalve"?
  • Indstillinger
    Spørg lægen! Om ikke andet er det god træning i at tage din krop seriøst og ikke være flov over ting, der er helt almindelige.
  • Indstillinger
    Jeg havde det selv på samme måde, men blev omskåret i beskedent omfang, så det meste af forhuden blev bevaret. Det var dog ikke en ubetinget succes, og i dag ville jeg ikke have gjort det.
    Jeg fik ingen fordele ud af det, og i stedet mistede jeg 'vandslangen', hvormed jeg let kunne styre urinens retning, når jeg tissede. Nu er der meget større sandsynlighed for at tisse ved siden af.
Log in eller Registrér for at kommentere.