SOS - hvilket produkt ligner gammel Eltroxin mest???
DEt er vigtigt for mig, hvis nogle af jer ved noget om, hvilket produkt, som ligner gammel Eltroxin mest. Er det Euthyrox eller Levaxin??
Hvis man skal skifte i Danmark, hvilket produkt er så lettest at få??
Håber på mange tilbagemeldinger, så jeg kan blive lidt klogere på de andre typer af piller.
Hvis man skal skifte i Danmark, hvilket produkt er så lettest at få??
Håber på mange tilbagemeldinger, så jeg kan blive lidt klogere på de andre typer af piller.
Kommentarer
Jeg svarer ikke helt på dit spørgsmål, men her er, hvad der har hjulpet mig.
Jeg kan ikke tåle den nye eltroxin, og tog til Flensborg og fik euthryrox, dem havde jeg det heller ikke godt med. Nu har jeg fundet min egen måde at tage tabl. på. Jeg tager den midt i morgenmåltidet, efter en halv time tar jeg en gaviscon tyggetablet, og spiser eller drikker ikke den næste 1 1/2 time.
Jeg har ikke haft bivirkninger de sidste 6 dage, hvor jeg har brugt denne måde
Humle
Jeg venter svar på mandag efter 5 uger på Euthyrox-spændt på om jeg ligger godt igen. Har dog svedeture MEGET igen, men hold op ,hvor har det også været varmt.
Kærlig hilsen Em
Den eneste forskel der er på gl Eltroxin og Euthyrox er at Acaciegummi er skiftet ud med gelantine.
Jeg tager Euthyrox kl 21 får ikke mavesmerter når jeg tager dem der.
Forskellen på gl. Eltroxin og Levaxin er, at gl. Eltroxin indeholdt natriumcitrat og ved Levaxinen er der istedet tilsat talcum.
Jeg tager også (som vanlig) min medicin til natten. Jeg har på ingen måde bivirkninger af denne tablet.
Jeg har kun taget Levaxin i godt 2 uger.
Kærlig hilsen Annemarie
Jeg fik en drønende hovedpine, svie i gane og op i næseregionen,rumlen i maven. Jeg skal have taget nye prøver den 14. juli, så må jeg se om mine tal er ok. Jeg er måske lidt mere træt, men det kan skyldes varmen.
Det har hidtil været min egen læge, der har kontroleret mig, men sidst på måneden skal jeg på sygehuset, jeg glæder mig ikke spor, har desværre dårlige erfaringer.
Humle
jeg fik svar på blodprøver idag efter 5 uger på Euthyrox, og mit TSH lå på 0,52-hvilket er fint for mig og hvad jeg lå på før i tiden -ca-med gammel Eltroxin. Jeg får 100mg om dagen og det fik jeg også før i tiden, så det ser ud til at virke på samme måde -for mig! Nu er mit humør blevet fint igen og lysten til at læse er vendt tilbage, samt træthed forsvundet. Skønt.
Min læge har lovet at hjælpe med ,at få Euthyrox, på lovlig vis.
Mange hilsner fra ellenmarie