Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Brystimplantater/Større bryster!

Redigeret 11 juli, 2009, 15:29 i Åben debat for kvinder
Hej,
Håber der nogen derude der kan hjælpe mig :-)
Jeg er en pige på 20år, som ønsker/overvejer få lavet større bryster.
Har ingen veninder eller familiemedlemmer derh ar fået det lavet, så ved kun lidt om det fra nettet af.
Har overvejet tage til polen at få det lavet, har besøgt hjemmesiden : Aestheticcenter.dk.
Men vil helst vælge et sted om det er DK eller polen, hvor folk har gode erfaringer med stedet. Man skal troalt ligge krop til !!
Har også tænkt på om 10-15år når de skal skiftes ud er jeg omkring de 30-35år og ønsker måske ikke længere at have store og flotte bryster. Har læst mig frem til herinde på siden, at man kan risikere at ens egne bryster bliver meget grimme når de fjerner indlægget.
Kom gerne med en masse erfaringer & råd, alt kan bruges!

På forhånd tak.
Sofie

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg vil foreslå dig at flytte dit indlæg over under "Plastikkirugi" - "brystforstørrende operationer". Der vil du muligvis møde andre, som måske ved noget om det, og som udelukkende kigger på den side.

    Men - nu har du spurgt her, så jeg vil da spørge dig, hvorfor du vil have lavet bryster? Du ved vel at din personlighed ikke sidder der, men forhåbentlig i hele dig?

    Ofte er det jo sådan at tingene hænger sammen, så de små bryster passer måske bedre til hele dit øvrige statur, end nogle større vil gøre.

    Selv har jeg ikke specielt store bryster, men til gengæld sidder de, hvor de blev sat, da jeg var en helt ung pige - i dag er jeg 53, har ammet to børn, hver især et år, og jeg kan sagtens gå uden brystholder, da de ikke hænger og er slappe. Så de små bryster har bestemt en fordel, når man kommer lidt op i årene, og jeg har aldrig oplevet at blive fravalgt p.gr. af dem.
  • Indstillinger
    Jeg ved ikke om det er rigtigt men kan man ikke få noget hvor man selv kan spørjte det ind :)? det er ihvertfald meget billigere.

    knus :)
Log in eller Registrér for at kommentere.