Drenges sæd..
Jeg har et spørgsmål med hensyn til drenges sæd. Hvordan kan det være at nogle drenges sæd er meget flydende og andres er mere fast? Og hvordan kommer i af med det hvis ikke i bruger kondom? Synes det er svært når det kommer ud så hurtigt og især hvis det er meget "flydende" i det.
Og kan man have sex uden at blive gravid i den p-pille fri periode? Eller er der stadig chance for det der?
Og kan man have sex uden at blive gravid i den p-pille fri periode? Eller er der stadig chance for det der?
Kommentarer
Hvis man tager p-piller og vel at mærke tager dem korrekt, så beskytter de hele tiden - også i 7-dages pausen. De beskytter mod graviditet - men de beskytter ikke mod kønsoverførte sygdomme. Du lyder meget ung, så for at passe på dig selv og de kønssygdomme som virkelig florerer, og som kan være ret så farlige for en senere fertilitet, bør du derfor altid, altid beskytte dig med kondom også.
Jeg forstår ikke, hvad du mener med spørgsmålet, "hvordan man kommer af med sæden"? Hvis den kommer op i skeden, så kan et toiletbesøg klare problemet, måske hvis også du lige tørrer dig eller måske vasker dig. Hvis det kommer andre steder på kroppen, så tørrer det ind, eller du kan tørre det af eller vaske dig.
Det spørgsmål har jeg muligvis misforstået, for jeg aner ikke, hvad du i grunden mener?
Hvis det er i sengen så tører jeg lige hånden af i lagnet. Vender dynen og sover.
Hvis det er foran computeren så plejer jeg at have noget papir eller lignende liggende i nærheden.
Men du kan spørge hvis der er noget.