Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Drenges sæd..

Redigeret 22 januar, 2010, 16:18 i Kvindelige sexproblemer
Jeg har et spørgsmål med hensyn til drenges sæd. Hvordan kan det være at nogle drenges sæd er meget flydende og andres er mere fast? Og hvordan kommer i af med det hvis ikke i bruger kondom? Synes det er svært når det kommer ud så hurtigt og især hvis det er meget "flydende" i det.


Og kan man have sex uden at blive gravid i den p-pille fri periode? Eller er der stadig chance for det der?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Mennesker er generelt forskellige også mht sæd - nogle har meget, nogle mindre, nogle tykt, nogle tyndt - sådan er det.

    Hvis man tager p-piller og vel at mærke tager dem korrekt, så beskytter de hele tiden - også i 7-dages pausen. De beskytter mod graviditet - men de beskytter ikke mod kønsoverførte sygdomme. Du lyder meget ung, så for at passe på dig selv og de kønssygdomme som virkelig florerer, og som kan være ret så farlige for en senere fertilitet, bør du derfor altid, altid beskytte dig med kondom også.

    Jeg forstår ikke, hvad du mener med spørgsmålet, "hvordan man kommer af med sæden"? Hvis den kommer op i skeden, så kan et toiletbesøg klare problemet, måske hvis også du lige tørrer dig eller måske vasker dig. Hvis det kommer andre steder på kroppen, så tørrer det ind, eller du kan tørre det af eller vaske dig.
    Det spørgsmål har jeg muligvis misforstået, for jeg aner ikke, hvad du i grunden mener?
  • Indstillinger
    Når jeg har onaneret så kommer det jo så også an på hvor jeg er.
    Hvis det er i sengen så tører jeg lige hånden af i lagnet. Vender dynen og sover.
    Hvis det er foran computeren så plejer jeg at have noget papir eller lignende liggende i nærheden.
  • Indstillinger
    det med sæd kommer lidt an på hvor meget man har onaneret og hvad man har spist og hvor meget man har drukket. men det er skiftende da jeg selv er en dreng så jeg ved en del om det. Ja man kan godt blive gravid i en P-pille pause. jeg har allerede sat mig godt ind i det så jeg vidste hvad der kan ske.

    Men du kan spørge hvis der er noget.
Log in eller Registrér for at kommentere.