Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

min kærestes sexlyst er væsentligt mindre end min

Redigeret 30 juni, 2009, 04:56 i Mandlige sexproblemer
Jeg er en 18'årig dreng og jg har været sammen med min kæreste på 21 i snart 4 mdr. i starten havde vi sex ca. en gang hver gang vi sås. men efteren måneds tid har hun haft mindre og mindre lyst til sex, og når vi endelig havde sex kunne hun få meget ondt og hun kunne knap nok gå. inden for den sidste måned har hun stort set kun aft lyst til mig når hun var stiv. jeg synes det virker meget mærkeligt for alle dem jeg kender og har forhørt mig ved siger at i hvertfald det første halve år af deres forhold har de haft sex i hvertfald hver næstn hver gang de ås, og ofte flere gange om dagen. jeg har spurgt min kæreste om hva det er der er galt, men hun siger at det er ikke fordi at hun ikke tænder på mig, og at hun ikke ved hvad der er galt. Jeg har prøvet alt fra fin middag til massage, sterrinlys, champagne og jordbær, men kun enkelte gange er det virket. og altså jeg er kun en dreng, og som dreng har man sku lyster. Jeg har heller ikke lyst til at i vores forhold skal jeg bare være en eller anden lill hund, og så at vi kun skal have sex når hun har lyst hvilket hun sjældnere og sjældnere har. og så er et at jeg tænker hvis det bare går ned ad bakke, hvor meget sex har vi som om et halvt år, er det så kun en gang om måneden osv?

please hjælp mig, har ikke lyst til at droppe verdens sødeste pige pga. sex?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kunne tyde på, at din kæreste øjensynligt har nogle problemer, som jeg da synes hun skal vende med sin læge.

    Og så vil jeg foreslå, at I kigger på debatterne under "vulvodyni", som jeg da ikke håber for jer, det er, men det skal da også lige undersøges.
Log in eller Registrér for at kommentere.