Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mænd se her

Redigeret 23 januar, 2010, 13:27 i Åben debat om sex
Hej og hjælp


Min tro på at mænd godt kan lide kvinder er desværre pga personlige oplevelser dalet...øv øv...tror efterhånden at alle mænd er bøsser der bare ikke er sprunget ud...

Men please hvis du har tid skriv en lille forklaring på hvorfor du godt kan lide kvinder...så jeg kan få mit positive syn tilbage...Og hvis du har en mening om hvordan kønslæber skal se ud...vil jeg meget gerne høre den...

hilsen den lidt tossede

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg ved godt det er et lidt gammelt indlæg jeg nu her vælger at svare på, men der har åbenbart ikke været andre der tør. At fortælle hvad man kan lide om kvinder er vel lidt lige som kviksand, man er slet ikke i tvivl om det er et farligt område at begive sig ud i.

    Men nu prøver jeg :)

    Det jeg godt kan lide ved kvinder er mange forskellige små ting (og de er ikke nævnt i rækkefølge efter vigtighed)

    1: jeres evne til at gøre noget ud af jer selv til en hver given situation. I har altid (om end med lidt hjælp og lidt frustration) tøjet, frisuren, duften der lige passer til lejligheden.

    2: nu er jeg vant til at arbejde på et værksted, og hvor er det fedt at komme hjem til kæresten eller besøge en veninde, hvor den der "macho" facade man altid lidt påtager sig, ikke er nødvendig, men man kan rent faktisk bare være lidt mere sig selv i selskab med kvinder.

    3: Bryster (need i say more :), nej generelt syntes jeg de kvindelige former er smukke, uanset om det er store eller små kvinder/piger (her mener jeg tynde/tykke, bare så familien danmark ikke får udtalelsen galt i halsen.
    Der er en helt anden og meget mere "fornuftig" symmetri i jeres kropsopbygning.

    4: generel forskellighed: Ofte har mænd og kvinder meget forskellige synspunkter på diverse sager, og da jeg elsker at snakke, argumentere og diskutere er det for mig fedt at kunne få flere forskellige synspunkter end jeg ofte ville kunne få ved kun at diskutere med hankøn.

    5: Sex er bare sjovere/bedre med en kvinde


    Dit spørgsmål omkring kønslæber tør jeg dog ikke svare på, for helt ærligt så syntes jeg kønsdele er noget af den grimmeste og dårligst designede i denne verden, og er sikker på både hankøn og hunkøn ville flække af grin ved syntes af den anden(s) part, hvis vi ikke havde nogle drifter der fik os til at tænke lidt anderledes og mere "fornuftigt"?


    Nu har jeg som den første hoppet ud i kviksandet, og tror minsandten jeg flød ovenpå, men lad os nu se om der kommer flere svar.

    hilsen
    lars
  • Indstillinger
    Læber Læber Læber Læber Læber Læber Læber Læber Læber Læber Læber Læber og og øjne boobies og at i er bløde at røre ved og i ikke er som mænd, at i har en umiskendelig magt over mig og kan fortrylle mig. Og at man kan gøre så meget med jeres kroppe, mænd er så simple skabninger men at have en pige mellem hænderne er altid sjovt : ) hvorfor tror du alle er bøsser? Jeg er i hvert fald ikke - been there done that... Kan slet ikke forestille mig et blowjob af en mand - kan da godt gi et, men skal ikke nyde noget selv...

    kvinder er også mere alsidige end mænd men også mere komplicerede, prøv at se den dokunter der hedder Dawn goes lesbian, ligger på både veoh og youtube - bare google den...

    Det eneste jeg ikke kan li er de der ny feminister der hænger fast i deres, snart oldemødres, (berettigede) offer mentalitet - istedet for at erkende at kvinder faktisk på "papiret" eller genetisk er bedre udstyret end mænd

    Gu er kønsdele da ej grimme !!! fatter ikke at nogen kan have sex og stadig synes det - Har aldrig set en der var grim...

    De skal være fri for hår omkring læberne så man kan se og rære og mærke den bløde hud, men om de er smalle eller stikker ud....

    Hvis de er smalle og fine og små ser det meget delikat og feminint ud.

    Men det kan også være lidt kedeligt sammenlignet med nogen der er lidt længere så man kan mærke dem og sprede dem så det ser lækkert og lyserødt og indbydende ud - Det er hip som hap - som at spørge hvilken hårfarve er bedst.... meningsløst efter min mening
  • Indstillinger
    Kvinder er bare skønne og dejlige og i har magten over os.

    Elsker en god numse. Specielt min kærestes numse skal kysses og krammes og elskes med..

    Jeg kan ikke lade hendes numse være.. Jeg holder på den hver evig eneste dag.

    Når hun lægger på knæ kan jeg ikke få luft. Den snakker til mig og gør alt mulig ved mig.

    ;-)))))
Log in eller Registrér for at kommentere.