Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kvinde der sprøjter

Redigeret 19 februar, 2011, 06:02 i Kvindelige sexproblemer
Hej...

Jeg skriver fordi jeg når jeg onanerer klitoris og kommer så vitterligt skyller det ud af mig ( det er rigtig meget der kommer ud og det har en sødlig lugt...der dog ender med at lugte lidt af tis når det er tørret ind i lagnet...Ved det lyder klamt men har virkelig brug for et svar...Hvis det ikke er tis, hvad er det så...jeg er bange for at komme til at sprøjte sådan sammen med en mand

Please hjælp

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa

    Jeg da lige reagere, skønt jeg ikke har nogen løsning som sådan.

    Jeg er en mand i fyrrene.
    Jeg har hørt og læst om fænomenet, men aldrig oplevet det. Jeg vil alligevel sige til dig, at hvis jeg nogensinde kom ud for det, ville jeg ikke syntes det var "klamt" eller ulækkert eller noget problem overhovedet. Jeg ville snarere se det som et tegn på at min partner fik en rigtig stor og herlig udløsning, og dermed havde stor fornøjelse af at ha' sex med mig.

    Sex kan jo godt grise lagnerne til, men jeg syntes nu kun det er naturligt og hører med.

    -Og sengetøjet kan jo da vaskes. :-)
  • Indstillinger
    Det er vist ikke så mange kvinder, der er så heldige som dig. Skønt, at en mand reagerede, for jeg tror han tilhører flertallet af mænd, der i den grad ville nyde at deres kvinde fik en sådan orgasme, så lov mig at du ikke vil forsøge at undertrykke det.

    Hvis det er meget vådt, så kan der jo også bruges et håndklæde, men nyd det, nyd det.
  • Indstillinger
    Jeg er selv en stolt sprøjter :) og min kæreste der er meget betaget af, og har læst en del om, kvindens orgasme er helt vild med det. der er jo heller intet underligt i det, det tyder vel bare på at man kan give ordenligt slip og hengive sig til orgasmen.
    - så frem med gummilagnerne :)
  • Indstillinger
    Hvis min kæreste ejakulerede når jeg havde gang i hende ville jeg da bare tænke jeg er gud. Det er helt normalt at sprøjte, hvis en mand får dig til at sprøjte når i er i gang ville han selv synes han er rigtig god og det vil give ham bedre selvtillid og det kan gøre at det bliver en god omgang sex.
  • Indstillinger
    Hold da op..

    Hvis min kæreste fik sådanne orgasmer ville jeg da aldrig kunne lade hende være, hvilket jeg ikke kan i forvejen :-/
  • Indstillinger
    Hej

    Er selv pige med sprøjteegenskaber. Har først opdaget det i slut 30'er - hvor man nok bliver mere fortrolig med sin krop og en bedre elsker ;-)

    De mænd som jeg har kendt er vilde med at jeg kan sprøjte - det bliver nærmest "en besættelse for dem" og de siger at når man først har oplevet dette med en kvinde, så bliver "ikke sprøjtende kvinder" mindre interessante!

    Det er fantastisk, men også noget svineri på sengetøjet. Men læg evt. et af de der underlag under dit lagen (som man bruger til børn eller gamle mennesker) så du ikke ødelægger madrassen - hvis det er store mængder der kommer.

    Jeg oplever selv, at kunne få dem flere gange i løbet af et samleje og har forskellige oplevelser af dem afhængig af om jeg bliver taget vaginalt, analt eller med fingrene. Jeg kan få dem både med og uden klitorisstimulering, men får nok de bedste med samtidig klitorisstimulering.

    Mænd som selv er lidt opsøgende på det her eller i det hele taget har sat sig ind i kvindens anatomi, får klart det bedste ud af sprøjteorgasmerne. De ved, at der er en lille pose som undervejs mod udløsningen fyldes (nærmest blæses op) og hvis de lige som man kommer kan få en finger bag om den pose og "trække til" så kan de øge mængden af væske som vælter ud. Det kan sagtens være en mindre kopfuld der så tømmes ud.

    Det er rigtigt at det lugter lidt som urin og det har også en varme der minder om lyst urin. Men skulle hilse og sige, at det ikke smager sådan og at det bliver mere klistret når det tørrer.

    Håber det gav lidt svar og noget glæde over din egenskab som ikke er os alle forundt :-)
Log in eller Registrér for at kommentere.